Detin un mic site de carti de afaceri si mi s-a facut o comanda din partea unei firme, cu plata ramburs. Coletul a ajuns in mai putin de 24 de ore la client.

Reprezentanta firmei, la contactul telefonic din partea curierului, i-a transmis simplu - ''ca nu are chef sa ridice coletul.'' Am contactat-o telefonic, si mi-a replicat, dezinvolt, ca ''NU AM CHEF SA RIDIC COLETUL, CE-MI FACI ?! ''

Adaug ca am si confirmat comanda telefonic cu dansa.

NU IMI PASA DE BANI DE LIVRARE DAR ...Intrebarea mea ESTE ... pot sa iau o actiune impotriva dansei pentru neridicarea coletului ?! (stiu ca legea comertului electronic ii da dreptul sa plateasca coletul si apoi sa-l returneze fara motiv). Dar, are dreptul sa-l refuze, zimplu, chiar si dupa confirmare telefonica?

Multumesc frumos !

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)