Buna ziua,

Am achizitionat cateva produse de la SC CORSAR ONLINE SRL sambata 27.05.2017.

Deoarece aveam nevoie de produse in weekend pentru proiectul la care lucrez am decis ca cea mai usoara metoda este sa le ridic de la sediu.

M-am prezentat la sediul, am facut o comanda ONLINE impreuna cu unul dintre consultantii prezenti la birou, am achitat suma si am ridicat produsul.

Din pacate produsul nu corespunde cu cerintele sistemului din proiect si doream sa il schimb cu altul, tot de la CEL.ro si sa achit diferenta de pret.

Surpriza insa cu politicile de retur: Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur.

Nu mica mi-a fost stupoarea sa gasesc alti 5 clienti nemultumiti la biroul de retur si garantii, care reclamau aceeasi problema.

Raspunsul lor acum este ca achizitia a fost una directa, deoarece m-am prezentat la sediul lor si am semnat factura.
Daca primeam produsele acasa prin curier nu erau astfel de probleme.

Ne mentinem punctul de vedere, produsule au fost achizitionate de la sediul nostru, momentul incheierii contractului fiind momentul semnarii facturii fiscale, achizitia fiind una directa si nu la distanta.

Cu respect,
corsar online srl
Geanina Dudau
geanina.dudau@cel.ro

Suntem totusi in 2017 si cred ca exista niste legi europene valabile atat pentru consumatori cat si pentru companiile din Romania, niste legi de bun simt in care consumatorul este protejat (ex : OUG 34/2016).

Am facut deja o reclamatie la ANPC.
Care ar fi pasii urmatori pe care as putea sa-i fac?

Multumesc
Sorin Popa
sorin1.popa@yahoo.com

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)