Salutare, detin un magazin online ce vinde diferite produse vestimentare, de casa etc.
Pe la inceputul lunii au fost comandate 3 lenjerii de pat din gama celor mai ieftine de calitate medie.
Clientul a facut comanda cu numele sau dar a introdus si datele de firma, factura fiind inregistrata in contabilitate ca persoana juridica.
Azi dimineata am fost sunat de o doamna care spune ca este de la ANPC si ca avem o reclamatie de la acest client dar ca este pe persoana juridica si nu prea este de competenta lor, apoi spune ca trebuie sa ne intalnim in zilele urmatoare pentru ca acel client insista in sesizarea facuta deoarece etichetarea nu este cum trebuie si anume pe eticheta de pe ambalaj scrie BBC SATINAT ci nu BUMBAC SATINAT.
La ce sa ma astept? Sau cum trebuie sa procedez? De cand am magazinul este prima reclamatie primita deoarece am aplanat neintelegerile si nemultumirile cu clientii chiar daca am suportat noi transportul tur-retur. Tin sa precizez ca acest client nu ne-a contactat deloc pe nici o cale (nici telefonic nici online) pentru a ne spune nemultumirea.

Multumesc.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)