Un magazin online ofera cumparatorului acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. In plus, clientul economiseste timp (evita deplasarea prin oras si statul la coada), plata si procedura de returnare sunt simple. Dar adesea produsul nu este cel potrivit si clientul nu e impacat cu alegerea facuta, astfel ca alege sa il returneze sau sa nu mai accepte comanda, explica RTB House (companie de tehnologie specializata in tehnologii avansate de retargetare, care livreaza servicii de conversie catre branduri din toata lumea), intr-un comunicat de presa. Cum pot magazinele online sa atraga mai multi clienti care sa nu se razgandeasca ulterior? Prin publicitatea nisata, trimitand fiecarui client reclame personalizate.

Un exemplu de succes in acest sens e magazinul online StarShinerS.ro (care vinde imbracaminte pentru femei): pentru a creste numarul de conversii, dar si interactiunea utilizatorilor cu site-ul, StarShinerS a ales sa realizeze o campanie de retargetare personalizata, folosind serviciile si platforma RTB House. In prima jumatate a anului 2016, rata medie de click (CTR) pentru StarShinerS.ro a fost de 0,84%. CTR a crescut cu aproape 100% din momentul in care a inceput campania de publicitate personalizata. De asemenea, prin campanie au fost livrate peste 160.000 de click-uri si a crescut numarul de conversii cu 14%.

CatalinEmilian_RTBHouse

„Credem ca nevoile utilizatorului de internet trebuie sa fie pe primul loc, iar satisfacerea acestora este dorita si de client, si de magazinul online. Parcursul foarte bun pe care l-am avut cu partenerii nostri de la StarShinerS arata potentialul imens pe care il au magazinele online pentru a-si creste vanzarile, daca adopta strategia potrivita de promovare”, explica in comunicat Catalin Emilian (foto, director RTB House in Romania si Bulgaria).

Campaniile avansate de retargetare personalizata livrate de RTB House ajuta ca reclamele sa ajunga la clientii interesati de acele produse, oferindu-le acestora informatii relevante pentru ei din oferta magazinului. Strategia aceasta are succes deoarece nu are rost afisarea unor reclame la rochii daca o clienta prefera sa poarte vara pantaloni scurti. Cum pot fi aflate dorintele clientilor? Prin analiza istoricului actiunilor facute de ei pe site. Astfel, un vizitator intra pe StarShinerS.ro, se uita la produse, nu cumpara nimic. Ulterior, RTB House afiseaza pentru acest vizitator un banner personalizat, care prezinta anumite produse ale site-ului, pe care sistemul le-a determinat ca fiind de interes pentru utilizator (clienta interesata sa cumpere pantaloni scurti va vedea pe Internet, in timp ce navigheaza pe alte site-uri, reclame adresate nevoilor ei). Un click pe banner redirectioneaza utilizatorul spre StarShinerS.ro, in pagina produsului pe care a dat click. Astfel, sansele ca acel vizitator sa devina client cresc considerabil.

In Romania, RTB House lucreaza pentru clienti importanti, precum Altex.ro, Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, Fashiondays.ro, Olx.ro, Orange.ro, PCGarage.ro, StarShinerS.ro, Zoot.ro.

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)