barrier Afaceriile mici si start-up-urile care vor sa faca pasul online, in e-commerce, trebuie sa stie ce presupune asta. In acest scop, pcworld.com a stat de vorba cu bloggeri si influenceri-cheie, pentru a afla care sunt punctele importante la care trebuie lucrat. „In mod fundamental, comerciantii sunt ingrijorati cand vine vorba sa intre intr-un nou model de afaceri. E descurajant sa te gandesti la modul in care sa marchetezi si sa vinzi produse online versus intr-un magazin”, explica Michelle Killebrew (Group Vice President, Head of U.S. Marketing la Fisher Investments).

Acestia au identificat urmatoarele zone-cheie, in traseul unei companii spre online:

  1. Securitatea este o problema majora
  • „Frauda legata de plati si securitatea platilor sunt percepute drept bariere imense. Vestea buna este ca brand-urile de plata ofera experiente de check-out mobile friendly si prietenoase cu clientul, care pot reduce frauda in cadrul platilor”, spune Christopher Danvers (vice-presedinte al Payments and Digital Services la American Airlines Federal Credit Union)
  • „Potentialul crescut pentru fraude si pierderi de date in mediul e-commerce ii impiedica pe unii comercianti sa creeze o experienta online pentru clientii lor. Afacerile nu sunt ingrijorate doar de impactul asupra clientilor lor, ci si de impactul asupra brand-ului propriu”, explica Paul Bridgewater (CEO al Sage Payment Solutions)
  1. Sa nu uitam ca toti suntem ori clienti, ori comercianti – „Organizatiile care nu si-au pus catalogul online, care nu si-au promovat cu insistenta canalul ori au probleme serioasa legate de numarul de utilizatori, sufera de boala «habar nu ai ce pierzi». Pentru a se vindeca de ea, trebuie sa inteleaga ca astazi cumparatorul bB2B e probabil un cumparator B2C de zi cu zi, care se asteapta la aceleasi informatii, continut si servicii de la aceste companii. E un cliseu, dar competitia e doar la un click distanta”, spune Linda Bustos (co-fondator Edgacent)
  2. „Cea mai mare provocare mi se pare felul diferit in care trebuie sa atragi clientii. Majoritatea companiilor nu au experienta in e-commerce si se asteapta la profituri mai mari, pentru ca elimina retailer-ul, dar acest cost se pierde pe altul, cel legat de marketing. Fara marketing, e foarte greu sa atragi clienti”, transmite Erik Huberman (CEO Hawke Media)
  3. Competitia – „As spune ca cea mai mare preocupare pe care o vad zilele acestea este cum sa concurezi cu jucatorii mai mari. Trebuie sa fii dispus sa incepi de jos, sa testezi idei, sa inveti din aceste teste si sa aplici ce ai invatat. Nu vei fi mare peste noapte. Dar daca nu incepi sa cresti, nu o vei face niciodata”, crede Tim Peter (expert in e-commerce/online marketing)
  4. ROI-ul – „Multi comercianti nu fac e-commerce pentru ca sunt ingrijorati de un ROI incert, din cauza competitiei online puternice si a costurilor ridicate de operare (platforma, numarul clientilor, inventarul etc.). Multi le depasesc intrand pe marketplace-uri ca Amazon si reducand aceste costuri, facandu-se cunoscuti si generand vanzari”, explica Aurelia Ammour (co-fondator al iVentures Consulting)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)