Besadoux

Toamna aduce vesti bune pentru Montecristo Retail Group. In luna octombrie, compania care detine brandurile de moda Kenvelo, Lee Copper, Time Out si Tom Tailor (in Romania si Bulgaria), investeste in deschiderea unui magazin online pentru toate acestea branduri, informeaza site-ul autohton wall-street.ro.

Pe 20 iunie, la recent desfasurata conferinta Fashion ROute (dedicata industriei textile si retailului de fashion autohton), Philippe Besadoux (CEO Montecristo Retail Group) a declarat ca nu are incredere in mediul online cand vine vorba despre fashion. Si asta pentru ca intr-un magazin fizic, dintr-un mall, cumparatorul se simte mai bine. „Eu nu cred in online. Un consumator are nevoie sa simta mirosul unui magazin si asta nu se va schimba niciodata. Nu poti sa probezi o pereche de jeansi intr-un magazin online. Mentalitatea romanilor este sa cumpere haine din mall, ei prefera sa probeze, sa aiba timp si sa petreaca o zi intreaga in mall, pentru cumparaturi”, a explicat Besadoux.

Chiar daca nu am incredere in mediul online, vom deschide magazinul online in octombrie”, a mai adaugat acesta, explicand ca site-ul va fi unul multibrand. In ideea ca ofera clientilor o gama mare de produse, sunt mult mai usor de magageriat si pot concura cu marile branduri de fashion, a mai explicat Besadoux.

Montecristo Retail Group a vandut anul trecut imbracaminte in valoare de 38 milioane € si are aproximativ 100 de magazine offline, dintre care 10 sunt mixte, oferind mai multe branduri ale grupului.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)