amazon-batteries Amazon a investit in produse marca proprie (electronice si baterii sub marca AmazonBasics, dar si scutece, detergent, alimente perisabile – cafea, ceai, condiment, mancare pentru bebelusi) si bine a facut, scrie techcrunch.com. Un raport recent (creat de platforma de data analytics 1010data) a descoperit ca Amazon a devenit lider online la anume categorii, analizand tendintele de vanzare in perioada septembrie 2015 – august 2016 si concentrandu-se pe 3 categorii-cheie: boxe, baterii si servetele umede pentru copii.

Datele au aratat ca, la categoria boxe, Amazon Echo detine 45% din market share, fiind cea mai populara boxa vanduta online (vanzarile i-au crescut cu 67% fata de aceeasi perioada a nului trecut). Asta in conditiile in care Amazon.com vinde 89% dintre toate boxele comercializate online – piata estimata la 1 miliard $.

Retailerul se impune si la categoria baterii, AmazonBasics vanzand anul acesta cu 93% mai multe baterii decat in 2015 (si, din nou, 94% din toate bateriile vandute online se vand pe Amazon.com, piata fiind estimata la 113 milioane $).

Servetelele umede pentru copii (marca Amazon Elements), a treia categorie analizata in raportul amintit, s-au vandut si ele bine: Amazon a impulsionat vanzarile oferind membrilor Prime reduceri, prin intermediul programului Amazon Family. Acum, in topul primelor 10 brand-uri de astfel de produse, cele de la gigantul online detin 16% din market share, deci se afla pe locul 3, dupa Huggies (33%) si Pampers (26%). Servetelele Amazon Elements au crescut cu 266% de la un an la altul, iar clientii care vad produsele Amazon pe site sunt de 3 ori mai predispusi sa le cumpere pe acestea decat produsul mediu al categoriei.

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)