Am cumparat online un produs.

In termen de 24 de ore, dupa verificarea de functionare, am constatat ca produsul are un defect estetic. Am contactat pe mail comerciantul in care ii aduceam la cunostinta dorinta mea pentru inlocuire a produsului cu altul nou datorita acelui defect. Comerciantul , telefonic, este de acord cu returul, imi precizeaza ca plateste transportul, ca nu e nevoie sa asigur transportul.

Eu trimit produsul in acelasi ambalaj INTACT, curierul nu are nimic de obiectat in ceea ce priveste integritatea ambalajului, il preia de la mine. La destinatar, la primire, comerciantul, nu observa initial ambalajul rupt si deteriorat, dar verifica produsul si constata ca acesta e lovit si deteriorat. Face un proces verbal de constatare ambiguu (in care scrie ca produsul e lovit, scrie ca ambalajul e original, dar bifeaza totusi ambalaj necorespunzator si deteriorat).

Dupa ce imi trimite pozele facute pachetului si produsului ii spun EU (telefonic) sa verifice ambalajul cu atentie si descopera ca acesta este lovit (scapat din mana - cu manerul rupt), si pe interior polistirenul crapat (in urma loviturii) - detalii nesemnalate pe procesul verbal. Dar toate acestea din urma dupa efectuarea procesului verbal si dupa plecarea curierului! Acum, comerciantul imi refuza inlocuirea produsului si imi zice sa ma "descurc" eu cu curierul.

Produsul zace la comerciant si ma intreaba ce sa faca cu produsul !! Sfatuiti-ma, va rog, cine are problema cu curierul? eu care i-am trimis coletul INTACT (curierul nu a constat nicio problema cu ambalajul) sau el, care a facut un proces verbal de mantuiala (cred ca incearca sa acopere curierul), a platit transportul si mi-a zis sa nu asigur produsul pe timpul transportului?


Va multumesc pentru ajutor.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)