Buna ziua, detin un magazin online (de fapt mai multe), in data de 03.05.2016 unul dintre feeduri de la un furnizor a crapat sau mai bine zis a introdus toate preturile la 1.20 lei pentru o foarte scurta perioada de timp, in acel moment am incercat remedierea si nu am avut timp sa pun site-ul pe mentenanta iar un client care a vazut a facut mai multe comenzi cu produse dintr-o categorie si a mai spus si colegului lui de camera care la randul lui a facut si el comenzi, totalul comenzilor era mai mic decat transportul, valoarea produselor unele ajung si la 500 lei, am raspuns clientilor, care nu au facut cont, au facut comanda pe guest, ca intampinam probleme cu site-ul si baza de date si nu le putem onora comanda, in termenii si conditiile site-ului este specificat clar:

1.Comanda minima admisa pe site-ul www.................ro este de 200 RON inclusiv TVA.
2.Societatea .................... srl nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost introduse gresit in bazele de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Info Market Comprest srl isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea constatata. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu caracter informativ si nu pot genera responsabilitati contractuale.

Acum acesti "clienti" vor sa profite de situatie si ne tot trimit mailuri sa le livram marfa daca nu o sa ne reclame la ANPC si politie. La ce sa ma astept? Este vreo lege care sa ma oblige sa le trimit produsele.? avand in vedere care sunt tremenii si conditiile pe site.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)