shopify-mess

Shopify, platforma de e-commerce canadiana, care a fost fondata in 2004 si care ofera clientilor toate uneltele necesare construirii si intretinerii unui magazin online, le permite mai nou vanzatorilor care o folosesc sa isi vanda produsele folosind Facebook Messenger, citim pe techcrunch.com. Compania a facut deja pionierat, permitandu-le vanzatorilor sa comunice direct cu clientul prin Messenger, iar acum cei doi pot face si tranzactii astfel.

Cand incepe o conversatie cu un vanzator care are Business Page pe Facebook, folosind canalul de vanzare pe Messenger al Shopify (shopify.ca/messenger), clientiul are acces la optiunea „Shop Now”/„Cumpara acum”. Optiunea ii pune la dispozitie intregul catalog de produse al respectivului vanzator. Clientul alege apoi produsele dorite, foloseste portalul de check-out al Shopify, plateste si primeste dovada platii – totul in cadrul Messenger.

„Din punctul de vedere al consumatorului, e inca devreme sa te gandesti sa ii scrii direct unei companii, pentru a interactiona cu ea, deci va dura pana vom ajunge la gradul de interactiune comun in Asia. Ne dorim ca rezultatul final sa fie o versiune online a retail-ului, cand intri intr-un magazin si ii explici unui vanzator ce cauti”, a explicat pentru site-ul amintit Brandon Chu, product manager Shopify – subliniind faptul ca platforma vede Messenger-ul drept un canal cu mult potential in vanzarile directe, dar unul aflat inca la inceput pe piata nord-americana.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)