Poti cere dupa 2 luni valoarea rambursului pentru un colet livrat? ... Suna ciudat poate, insa cu asta mi-au stricat unii ziua.

In ianuarie am comandat un cartus cu plata ramburs - un produs care oricum nu beneficiaza de garantie, deoarece este consumabil. Odata desigilat, nu il mai primeste nimeni inapoi.
Astazi 11 martie 2015 (dupa 2 luni de la primirea pachetului) am fost sunata de firma expeditoare sa ma ia la intrebari ca mi-au livrat un colet, dar nu au banii incasati. - putin ciudat in cazul meu, deoarece nu sunt genul de om care sa trag tepe.

Discutand si cu dna de la firma de curierat care ne-a predat pachetul, ea sustine ca AWB-ul nu avea specificat nicaieri incasare ramburs si valoarea respectiva ( adica expeditorul a pus un colet simplu spre destinatar), insa si ei i s-a cerut virarea sumei aferente pachetului.

Eu trimit aceasta intrebare deoarece si eu am magazin online si as vrea sa stiu cum ati proceda in acest caz? Sau cum ar fi corect sa procedam in asemenea situatii?
Daca emiteti AWB-ul standard si livrati un pachet fara sa solicitati rambursul, dar va treziti dupa 2 luni ca ati facut aceasta greseala, luati legatura cu clientul sa ii cereti banii respectivi? Sau va asumati in totalitate greseala facuta de firma dvs.?

Eu am livrat la inceputul carierei mele in mediul online un pachet fara sa scriu valoarea corecta pe ramburs ( am pierdut vreo 15 de lei atunci, nu am luat in calcul taxa de curierat ), dar mi-am asumat intreaga greseala. Mi-a fost penibil sa mai sun clientul ca am gresit si sa ii mai cer a 2-a zi diferenta de bani.

PS: chiar voi verifica diseara sa vad daca mai am nota de transport sau vreo chitanta, desi la cate pachete primesc zilnic, nu garantez ca le mai am dupa atata timp, mai ales ca nu am garantie la produs. :(

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)