Campanie Fashion Days_MasterCard

Fashiondays.ro (cea mai mare destinatie de fashion din Europa Centrala si de Est, cu o oferta de 500.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, si cu peste 4 milioane de clienti) si MasterCard (operatorul celei mai rapide retele globale de procesare a platilor), anunta – intr-un comunicat de presa – un parteneriat aducator de premii: in perioada 7 iulie – 31 august 2016, Fashion Days ofera clientilor care platesc cu cardurile MasterCard sau Maestro, inregistrandu-si cardul in optiunea „Pay by Click”, vouchere de cumparaturi de 50 de lei, la urmatoarea comanda efectuata.

Promotia este menita sa incurajeze plata cu cardul si se aplica tuturor comenzilor achitate online, pe Fashion Days, indiferent de canalul de plata (desktop, mobile sau aplicatii de mobil), prin inregistrarea cardului MasterCard sau Maestro in „Pay by Click” – optiune care este o solutie ce usureaza check-out-ul si simplifica plata, reducand timpul necesar finalizarii tranzactiei. Prin inregistrarea in „Pay by Click”, datele cardului sunt salvate in contul de client Fashion Days. La urmatoarele comenzi pentru care se va alege plata prin „Pay by Click” nu va mai fi nevoie sa fie introduse datele aferente cardului, deoarece acestea sunt deja salvate. In acest fel se va ajunge direct la ultimul pas din check-out, respectiv la pagina de validare PayU.

Andrei Chirila_Chief Marketing Officer Fashion Days

„Cumparatorii Fashion Days sunt preponderent persoane cu studii medii si superioare, din mediul urban, care au o viata activa si pentru care timpul este o componenta esentiala. Pentru ei shopping-ul online este un stil de viata. Incercam sa ne adaptam nevoilor fiecaruia dintre ei si sale crestem increderea in e-commerce, prin fiecare serviciu sau campanie. Parteneriatul cu MasterCard, prin care facem mai usor procesul de plata cu cardul, reprezinta inca un pas in directia imbunatatirii experientei de cumparare”, explica in comunicat Andrei Chirila (foto, Chief Marketing Officer Fashion Days).

Fashion Days este primul magazin online care a introdus, in 2013, optiunea de plata cu cardul in aplicatia de mobil. Iar in prima parte a anului 2016, procentul comenzilor plasate pe Fashion Days de pe dispozitivele mobile a depasit pragul record de 50%. In prezent, peste 50% dintre comenzile de pe site au fost plasate de pe dispozitive mobile, iar pentru 2017 estimarile indica un procent de 60% din totalul comenzilor. In ceea ce priveste ponderea platilor cu cardul, acestea au depasit pragul de 20% din totalul comenzilor inregistrate. Peste 50% dintre cei care platesc cu cardul sunt din Bucuresti, urmati de cei din Cluj, Timisoara, Brasov si Iasi.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)