Mai rapid decat un glonte si mai puternic decat o locomotiva, asa se poate defini Pinterest-ul, Superman-ul retailer-ilor in lumea social media. Pinterestul ajuta la promovarea imaginii unui brand cu un singur click, si este unul dintre cele mai bune canale pentru a spori calitatea lead-urilor. Daca nu sunteti deja pe Pinterest cu magazinul vostru online trebuie sa stiti ca pierdeti o mare sansa de a spori volumul vanzarilor.

 

Pinterest-ul a crescut intr-un ritm impresionant. Din mai 2011 numarul utilizatorilor unici a crescut cu 2700%, devenind cel mai rapid site independent din istorie care a ajuns la 10 milioane de ulilizatori unici pe luna in Statele Unite. Mai mult, aproape jumatate din membrii totali ai Pinterest-ului au declarat ca folosesc platforma pentru a interactiona cu retailerii si brandurile lor preferate. Asta inseamna ca sunt acolo sa se conecteze cu voi.

Pinterest-ul bate Facebook-ul in generarea de lead-uri si vanzari

Fara indoiala Facobook-ul primeaza in ceea ce priveste construirea si alimentarea relatiilor cu clientii, dar cand vine vorba de generarea de lead-ur,i promovarea produselor si atragerea cumparatorilor, Pinterestul este cu mult in fata. O comparatie rapida a catorva date statistice cheie va va arata si de ce. Fie ca sunt la cumparaturi pentru casa, familie sau prieteni, consumatorii cel mai probabil se vor indrepta catre Pinterest pentru inspiratie.

Mai mult de 70% dintre membrii Pinterest folosesc reteaua pentru a gasi idei de cadouri, decoratiuni interioare sau alte produse de vanzare, in timp ce doar 17% dintre utilizatori folosesc Facebook-ul in acelasi scop. Deasemenea, 67% din membrii Pinterest il folosesc pentru se tine la curent cu ultimele trenduri in materie de moda, design interior si alte interese, in timp ce doar 22% se orienteaza spre Facebook din acest motiv.

Majoritatea utilizatorilor sunt activi in retea pentru ca vor sa afle lucruri noi despre produse si trenduri, si cand dau peste ceva ce le place, il cumpara. 69% din consumatorii online au gasit un produs pe care l-au cumparat sau si-au dorit sa-l cumpere pe Pinterest, spre deosebire de clientii online care viziteaza Facebook-ul. S-a dovedit ca Pinterest-ul a adus mai mult trafic site-urilor de retail decat alte canale de social media.

Luati ca exemplu retailer-ul de bjuterii Boticca. Dupa analiza surselor de trafic ale site-ului sau, firma a descoperit ca 86% din vizitatorii Pinterest erau noi pe site, spre deosebire de cei 57% directionati de Facebook. Odata ajunsi pe site-ul vostru, ultilizatorii Pinterest si cheltuie mai mult. Clientii directionati de Pinterest cheltuie in general cu 70% mai multi bani decat vizitatorii directionati de canale non-social media si mai mult de dublu decat cei directionati de Facebook.

Facebook, Twitter and Pinterest reprezinta triada succesului

Ca sa ne facem intelesi, Facebook-ul si Twitter-ul sunt unelte esentiale pentru promovarea unui business. Aceste canale ajuta retailerii sa se conecteze cu consumatorii si sa-i tina la curent cu toate produsele noi, permitandu-le in acelasi timp sa dobandeasca si clienti noi. Prin integrarea Pinterest-ului in strategiile voastre de marketing veti comunica mai usor cu clientela existenta dar ceea ce este si mai important, veti deshide o usa catre magazinul vostru, ajutand potentialii cumparatori sa va gaseasca usor.

Sursa: http://independentretailer.com/2013/07/30/pinterest-a-retailers-social-media-superman-part-one/
Autor: Jessica Moretti

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)