pinterest ads

Pinterest isi doreste sa devina o unealta de marketing eficienta, prin intermediul careia advertiserii pot cunoaste mai bine comportamentul clientilor si, in acest sens, lanseaza o invitatie partenerilor sai interesati de a-si promova produsele online, anunta marketingland.com. Mai nou, cand scrii un cuvant-cheie in casuta de cautare de pe Pinterest, ti se pot afisa nu doar pin-uri normale, ci si campanii sau reclame ale anumitor brand-uri (ca Barilla, eBay, Garnier si Target).

In medie, o pagina afiseaza 55 de pin-uri, iar Pinterest nu a stabilit numarul fix de reclame care va fi afisat pe fiecare pagina, dorindu-si ca acesta sa ramana dinamic.

Lunar, platforma sociala aduna 2 miliarde de cautari, iar compania spune ca 97% dintre cautarile lunare sunt legate de subiecte care nu au legatura cu un anume brand, ceea ce inseamna ca echipele de marketing pot profita de noua functionalitate, pentru a atrage clienti care nu vor neaparat sa cumpere ceva, dar pot crea o legatura cu brand-ul sau produsul/serviciul acestuia.  

„Natura vizuala a Pinterestului permite utilizatorilor sa digere produsele si serviciile la un nivel mai personal. Intelegem cum se conecteaza oamenii cu o imagine, pe baza modului in care o salveaza si o redenumesc, si le putem arata oamenilor din publicitate aceste cuvinte-cheie”, a explicat Michael Akkerman (directorul parteneriatelor de marketing la Pinterest), atragand atentia asupra modului in care brand-urile pot eneficia de pe urma colaborarii cu Pinterest.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)