Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Intrebare
Salut, vreau sa pregatesc un newsletter cu mai multe tipuri de produse si vreau sa le monitorizez cu UTM. Cum ma sfatuiti sa fac: sa pun campaign diferit la fiecare produs sau care e modalitatea de a track-ui mai bine fiecare ...
Topic deschis 0
Analiza campaniilor 3 ani 2 raspunsuri 68 vizualizari Junior

Intrebare
Buna ziua, Ma numesc Stoica-Marcu Alexander, am 18 ani,antreprenor si sunt fondatorul Insignus. Doresc sa imi vand prima afacere pe care am lansat-o. Insignus – materiale publicitare. Experienta de aproximativ 2 ani pe piata romaneasca, onorand chiar si comenzi internationale. Am inceput ...
Topic deschis 0
Anunturi / Oferte Business 3 ani 12 raspunsuri 243 vizualizari Senior

Intrebare
Daca, de exemplu, vand un pdf publicului din Romania, dar veniturile le incasez prin paypal si banii raman in contul de paypal, nu ii introduc in tara, trebuie sa declar undeva venitul si sa platesc taxe? In acest caz e nevoie ...
Topic deschis 0
Chestiuni legale 3 ani 3 raspunsuri 52 vizualizari Junior

Intrebare
Salut, vreau sa pregatesc un newsletter cu mai multe tipuri de produse si vreau sa le monitorizez cu UTM. Cum ma sfatuiti sa fac: sa pun campaign diferit la fiecare produs sau care e modalitatea de a track-ui mai bine fiecare ...
Topic deschis 0
Analiza campaniilor 3 ani 2 raspunsuri 68 vizualizari Junior

Intrebare
Cum as putea sa procedez ca la incarcarea fisierelor in comparatoare de preturi, produsele listate de magazine sa fie preluate automat si in filtre. In sensul de a nu avea filtre predefinite ci sa apara automat in functie de ce produse ...
Topic deschis 0
Comparatoarele de Preturi 3 ani 2 raspunsuri 143 vizualizari Junior

Nicio intrebare gasita.

Marea Britanie: consecinte in e-commerce, post-Brexit

Iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana va avea impact asupra e-commerce-ului britanic, scriu cei de la econsultancy.com, enumerand posibilele consecinte pozitive si negative si posibilele oportunitati ale deciziei populare amintite anterior: CONSECINTE POZITIVE: directiva cookie-urilor si alte legi similare din e-commerce vin de la UE – plecarea din Uniune echivaleaza cu renuntarea la implementarea legislatiei europene unitare, legislatie pe care multi retaileri o vad drept un cost in plus, fara o rasplata ...

Continua
Boll & Branch a revolutionat etica industriei online a asternuturilor

Creata in 2014, de sotii Missy (39 de ani) si Scott Tannen (38 de ani), compania online Boll & Branch isi propune sa „faca asternuturi mai bune facand o companie mai buna”, cum explica site-ul bollandbranch.com. Aceasta misiune se concretizeaza in producerea de asternuturi, textile si prosoape de calitate, din bumbac organic (cules si prelucrat de muncitori platiti corect), vandute la preturi accesibile, si virarea unei portiuni din venituri in conturile organizatiei ...

Continua
De acum, cumperi mai usor de pe Pinterest

  Saptamana aceasta, Pinterest a anuntat introducerea de noi elemente menite sa transforme platforma intr-una pentru shopping si sa o distanteze de alte site-uri de social media (ca Facebook si Twitter), aflam de pe nytimes.com. Pinterest a venit anul trecut, pe vremea asta, cu prima inovatie in acest sens: pin-uri cumparabile pe dispozitive mobile (produsele din home feed, cautare si board-uri care au pret albastru pot fi achizitionate de utilizatori), iar acum ...

Continua
Pana in 2020, reclama video digitala o va depasi pe cea TV

Site-ul emarketer.com estimeaza ca, pana in 2020, in Statele Unite, sumele cheltuite pe reclame video digitale vor fi mai mari decat cele cheltuite pe reclame TV. In raportul „Digital Video Trends Q2 2016: Monetization, Audience, Platforms and Content”, site-ul amintit scrie ca reclama video digitala va ajunge sa creasca cu procente mult mai mari decat cele din domeniul reclamei televizate. Astfel, sumele din domeniul online vor creste de aproape ...

Continua
„Cumpara online, ridica din magazin” – solutia de viitor in retail

Pentru a raspunde dorintelor consumatorului – care isi doreste o experienta de shopping unitara pe toate canalele (digitale si fizice), magazinul oferindu-i posibilitatea de a cumpara pe loc, de a ridica produsul, de a-l testa pe viu, de a citi recomandarile altor clienti – retailerii de astazi trebuie sa nu uite expresia magica: „cumpara online, ridica din magazin” (CORM), care este tendinta la moda in retail. Acest serviciu satisface clientul, ii ...

Continua
Starea e-commerce-ului australian in 2015 (raport)

Ecommerce Europe a facut publice cele mai noi date privind comertul online B2C din Australia, in al sau „Australia B2C Ecommerce Country Report ”, din care aflam ca 65% din populatie face cumparaturi online, adica un total de 12,6 milioane de oameni. Datele spun ca Australia este pozitionata relativ aproape de piata asiatica emergenta si ca este o tara bogata, cu unul dintre cele mai mari PIB-uri pe cap de ...

Continua
Romania: Comportamentul consumatorului, pe sexe, in e-commerce

Retailerul online CEL.ro (cel mai mare magazin online cu capital integral romanesc care activeaza pe piata din Romania, din anul 2004 incoace) a realizat un studiu privind comportamentul consumatorului autohton, din dorinta de a identifica tendintele din ecommerce-ul romanesc, pe zona de electro-IT. In urma cercetarii de piata, s-a constatat ca: cei mai activi cand vine vorba de cumparaturi online sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25 – 34 ani (barbati si femei), urmati de generatia 35 – 44 de ani ...

Continua
Cei 4 factori-cheie ai succesului in retail (raport)

Comportamentul consumatorului de astazi si asteptarile lui privitoare la e-commerce-ul de maine ofera indicii privind modul in care retailerii pot avea succes in acest domeniu competitiv. Anual, un studiu realizat de gfk.com (din 2006 incoace) aduna aceste informatii laolalta: anul acesta, „GfK FutureBuy 2015 US Market Highlights Shopper”, a fost efectuat in 25 de tari, prin intermediul unui sondaj online, efectuat pe 25.000 de e-cumparatori (persoane peste 18 ...

Continua
Staples ofera, mai nou, livrare in aceeasi zi

Staples Inc. – compania americana care comercializeaza, online si in magazine fizice, produse de birotica si papetarie – ofera clientilor lor din Boston, Dallas si New York (persoane fizice si companii cu mai putin de 10 angajati) livrarea in aceeasi zi a comenzilor efectuate pe site-ul Staples.com pana la ora 15:00, anunta site-ul b2becommerceworld.com. In aceste conditii, produsele le sunt livrate pana la ora 19:00 prin intermediul serviciului Staples Rush, care ...

Continua
Comandati de la FlorideLux prin WhatsApp!

FlorideLux a introdus, in luna iunie, serviciul de comanda de produse (flori si cadouri) prin aplicatia de mesagerie WhatsApp pentru site-urile floridelux.ro, brazidecraciun.ro, coroane.ro, cosuridelux.ro, anunta compania intr-un comunicat de presa. FlorideLux este unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri online si offline de pe piata locala, cu o experienta de peste 13 ani, care ofera livrare oriunde in Romania. Reprezentantii florariei estimeaza ca aceasta optiune, care reduce ...

Continua