Buna,

Suntem in cautarea unei persoane care sa ne ajute cu administrarea unui magazin online, dupa cum urmeaza:

Job Full Time
CERINTE:
- Experienta in administrarea de platforme eCommerce
- Experienta in relatiile cu clientii
- Cunoastere fara cusur a limbii romane – corectitudine gramaticala
- Atitudine prietenoasa, voce “zambitoare”, calm si disponibilitate pentru clienti
- Cunostinte contabilitate primara

!Avantaj:
- Cunostinte Marketing Online
- Experienta administrare conturi Social Media
- Cunostinte editare imagini

Aptitudini: atentie la detalii, initiativa, responsabilitate

RESPONSABILITATI:
- Introducere continut in eshop: produse, texte, imagini
- Adaugare si updatare permanenta a produselor din eshop
- Procesarea si pregatirea comenzilor - proceseaza comenzile efectuate prin intermediul site-ului sau telefonic
- Informare clienti cu privire la comanda
– Pregatire coletele pentru livrare, intocmire facturi si documente de expeditie pentru colete (awb-uri).
- Gestionarea retururi
- Consiliere telefonica clienti, oferirea de informatii despre produse



Va rugam sa ne scrieti aici sau sa trimiteti CV-ul la adresa officecreativemat@gmail.com.
Multumim pentru interes!

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)