nike

Compania Nike are planuri mari: momentan, vinde online produse in valoare de 1 miliard de dolari/an; dar isi doreste sa-si mareasca cifrele din e-commerce de 7 ori in urmatorii 4 ani, aflam de pe uk.businessinsider.com! Prin intermediul investitiilor care vor urma in perioada 2016-2020, cea mai mare companie de articole sportive pe plan mondial vrea:

  • sa dubleze in urmatorii 4 ani vanzarile din magazinele proprii direct catre consumator (de la 6,6 miliarde, la 16 miliarde $), fiind ajutata si de evenimente sportive ca Super Bowl 50, NBA All Star Weekend, America, Euro 16 si Olimpiada de la Rio
  • sa se concentreze pe online, pentru a acapara piata (orientandu-se si spre generarea de vanzari via Instagram si Twitter)

Anul acesta a fost primul in care traficul pe Nike.com folosind dispozitive mobile l-a depasit pe cel pe sisteme desktop. Iar vanzarile pe Nike.com au crescut cu peste 50% in toamna care tocmai s-a incheiat, in care compania a lansat campanii de reduceri online in Canada, Elvetia si Norvegia. Nike va repeta figura in Mexic, Turcia si Chile in urmatorul semestru. Asa ca brand-ul estimeaza ca, in 2020, in orice zona in care exista un magazin Nike vor exista 4 miliarde de utilizatori de smatphone care isi vor permite sa cumpere produsele acestuia.

In ultimele 18 luni, Nike a legat in aceeasi retea toate magazinele fizice si platformele digitale in-store: astfel, clientul poate cumpara ceva online si in magazin in acelasi timp, platind o singura data. Sistemul a fost lansat in Marea Britanie si avanseaza rapid in restul Europei. Clientii vor fi incurajati sa se documenteze online, dar sa cumpere din magazinele fizice, folosind puncte de loialitate si beneficiind de retur gratuit al produsului.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)