wirecutter Compania media New York Times va plati 30 de milioane $ pentru a cumpara The Sweethome si The Wirecutter, ghiduri online care listeaza cele mai bune produse electronice, pentru locuinta si gadget-uri; evaluarile produselor sunt independente, iar echipa castiga comisioane de tip marketing afiliat (daca cititorul evaluarii online de pe site alege sa cumpere acel produs de pe un site tert, ca Amazon, dand click pe link-ul oferit in recomandare, un comision merge catre thesweethome.com/thewirecutter.com), citim pe investors.nytco.com.

Start-up-ul The Wirecutter a fost lansat in 2011 (de catre Brian Lam, fost editor la Gizmodo si Wired), iar site-ul sora The Sweethome a aparut online dupa doi ani. Cel dintai ofera recomandari atent documentate si ingenios prezentate pentru electronice si gadget-uri, al doilea – pentru produse destinate casei. Lam va trece pe un post de consilier in cadrul companiei si a explicat ca „The New York Times este casa perfecta pentru The Wirecutter, pentru ca ambele companii sunt dedicate ajutarii cititorilor si oferirii de informatii corecte acestora. Suntem incantati de sansa de a ajuta cititorii «The Times» sa descopere dispozitive ingenioase, care sa le imbunatateasca vietile”.

Tranzactia a fost incheiata pe 24 octombrie, iar Mark Thompson (presedinte si CEO al companiei New York Times) s-a declarat incantat de achizitie: „«New York Times» este sursa nr. 1 pentru informatii, stiri si entertainment, iar acum vrem sa devenim destinatia nr. 1 pentru jurnalismul de consum. Abordarile practice ale The Wirecutter si The Sweethome in legatura cu recomandarile de produse au acleasi standarde si valori ca cele pe care e construita redactia noastra de stiri”.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)