Am un magazin online de mobila.

Am primit o comanda de la o clienta pentru o saltea. Salteaua a plecat de la depozit dupa 30 minute dupa preluarea comenzii.

A doua zi suna clienta si ne comunica ca a facut o greseala, iar salteaua comandata nu are dimensiunile corespunzatoare.

Ii comunic faptul ca salteaua este deja plecata spre ea si din pacate nu pot opri curierul dar are dreptul legal sa returneze produsul in 10 zile dupa ce primeste salteaua.

Clienta mea prefera insa o varianta mai simpla si refuza primirea saltelei astfel ca dintr-o data sunt bun de plata firmei de curierat suma de 160 lei -transport tur-retur. Exista oare o posibilitate sa ne aparam de astfel de clienti si sa ne recuperam transportul?

Eu sunt hotarat ca in momentul venirii facturii curierului sa ii fac o copie si sa o refacturez clientului si sa-l amenint cu proces, suna pueril dar poate se sperie si macar a doua oara se va gandii inainte de a refuza la primire un colet comandat de ea.

Voi cum procedati in astfel de situatii?

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)