giganti internet romanesc

Econsultancy.com a adunat laolalta cele mai interesante studii din domeniul marketingului digital facute publice in ultima vreme si ne ofera cateva cifre interesante legate de: modul in care urmarim clipuri video pe Facebook; sansele retailerilor de a profita de loialitatea clientilor pentru a se asigura ca acestia termina o tranzactie si nu abandoneaza cosul de cumparaturi; orientarea recenta a bugetelor de marketing spre continut vizual. Iata-le mai jos, pe larg:

  • Nu spuneti un „Adio!” definitiv cosurilor abandonate: 53% dintre clientii care abandoneaza cosul de cumparaturi inainte de a plati continutul acestuia tind sa revina pe site-ul in cauza si sa duca la capat tranzactia – a descoperit un studiu marca Connexity; pentru clientii de 18-35 de ani, principalul motiv de abandon este costul mare al cosului, iar pentru toti clientii principalul motiv este lipsa de incredere in calitatea produsului.

  • Cheltuim mai multi bani pe vacante in Europa: un studiu Adobe a descoperit ca vara acesta Europa va fi o destinatie la mare cautare, sumele platite pentru cazari la hotel si zboruri pe continentul nostru fiind estimate sa creasca cu 6,8% (in total, se vor cheltui 67 de miliarde €); turistii vor plati sume pornind de la 86 € pentru cele mai ieftine destinatii, iar cele mai ieftine destinatii sunt Irlanda, Slovacia si Polonia; Marea Britanie are cele mai mari preturi medii pentru biletele de avion; pentru excursii spontane, cele mai bune oferte last-minute le gasiti in Italia si Spania.

  • Stam pe Facebook fara sonor: 85% dintre clipurile video de pe Facebook sunt urmarite fara sonor, au descoperit statistici recente (avand in vedere ca filmuletele postate online contin mesaje vizuale); platforma de socializare are peste 8 miliarde de vizualizari video zilnic.

  • Fara planuri pentru Brexit: 60% dintre retailerii britanici nu aveau planuri puse la punct legate de Brexit, inainte de referendumul din iunie; cei mai pregatiti retaileri, conform unui studiu pe 250 de repondenti, sunt cei de marime mijlocie, grup care e si cel mai fervent aparator al iesirii din UE.

  • Bugetele de marketing se orienteaza spre continut vizual: un studiu recent marca Lewis a descoperit ca banii se duc in special spre continut vizual, clipuri video si grafice (66% dintre cei 422 marketeri de top intervievati de Lewis au spus ca majoritatea banilor in plus din marketing se vor duce in aceasta directie).
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)