made

Compania britanica Made.com – fondata in 2010, cu sediul la Londra, care creeaza si vinde mobilier si accesorii pentru casa – isi foloseste reteaua de showroom-uri din Europa in completarea site-ului online, scrie retaildive.com. Retailerul a inceput sa testeze functionalitatea  chat-ului, dar nu folosind chatbots, ci angajati ai acestor showroom-uri, care au experienta necesara pentru a oferi clientilor informatiile potrivite.

Cum functioneaza sistemul? Clientii online ai Made.com, care se gandesc sa cumpere un produs, intra pe live-chat-ul care le este pus la dispozitie (si care foloseste tehnologie marca Hero). Aici, intra in contact direct cu angajatii din showroom-ul fizic, permitandu-i clientului o experienta omnichannel menita sa umple cosul online, nu cel traditional, intr-un magazin offline.

In plus, compania britanica a anuntat recent lansarea unei noi aplicatii iOS disponibile in App Store (care a fost creata cu ajutorul companiei Poq). 60% din traficul online pe Made.com vine de pe dispozitive mobile.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)