macysDin martie incolo, retailerul american Macy’s va motiva cumparatorii sa il aleaga introducand cateva update-uri: checkout-ul mobile si realitatea virtuala (VR), citim pe engadget.com. Pentru a-si ajuta clientii sa aiba parte de o experienta unica atunci cand le trec pragul, in mall-uri, Macy’s introduce:

  • checkout-ul rapid (disponibil pentru majoritatea produselor) – prin intermediul aplicatiei si a retelei WiFi proprii, scanezi produsele alese (cu ajutorul camerei telefonului tau), apoi mergi la o statie speciala, langa iesire, unde un angajat verifica ce ai cumparat si gata; sistemul va fi testat pana la finalul lui 2018, incepand cu un magazin din New York
  • vizualizarea mobilei din magazin in propria sufragerie, via VR – folosind o tableta de la fata locului, introduci dimensiunile camerei pe care vrei sa o mobilezi, plasezi mobila virtuala in spatiul creat si apoi iti pui ochelari VR, pentru a pasi virtual in camera terminata; sistemul e testat in Manhattan, New Jersey si Florida si va fi extins in peste 60 de magazine pana in toamna
  • din aprilie, compania pregateste si o aplicatie de realitate augmentata (AR), pe aplicatia mobila proprie, care va ajuta clientii sa vada cum arata un obiect de mobilier in camera ta de acasa (ceva similar au facut deja Target, Williams-Sonoma si IKEA, Amazon a incercat sistemul anul trecut, showroom-uri)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)