cropped-liviu_taloi_foto_by_Valentin_Dilta

Vinderea produselor direct printr-o platforma online de tip marketplace este o idee interesanta pentru comerciantii carora le este frica sa faca pasul din offline in online si una necesara pentru producatorii care astfel pot dezvolta un canal de vanzari important, a explicat Liviu Taloi (senior consultant in e-commerce si marketing online in cadrul ecompedia.ro) intr-un interviu pentru zf.ro. „Producatorii sunt cei care ar putea avea cel mai mult de castigat din intrarea intr-un marketplace, pentru ei este un canal interesant care ar putea ajunge la o pondere semnificativa in business in urmatorii ani”, detaliaza acesta.

Pe piata locala, cel mai mare marketplace este cel detinut de eMag.ro, cel mai mare magazin online local, care aduna laolalta produse a peste 1.000 de companii si are circa 500.000 de unici/zi.

Cititi mai multe despre decizia de business reprezentata de intrarea pe o platforma de tip marketplace si care ar trebui sa fie pondere din business reprezentata de vanzarile prin astfel de platforme, pe Ziarul Financiar.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)