Din experienta constat ca convorbirile telefonice sunt in primul rind generate de magazinele online tehnice. In dorinta de a scade timpul pierdut cu convorbirile telefonice sunt tentat sa implementez pe magazinul online un live chat.

Inainte de a face acest pas, doresc sa aflu de la cei care au utilizat acesta solutie de comunicare, daca:

  1. este avantajoasa sau nu (scade sau creste timpul si gradul de incarcare al oamenilor din call center)
  2. scade timpul alocat convorbirilor telefonice
  3. creste conversia - tinta ar fi persoanele care lucreaza la birou si au acces la internet si care pot evita astfel discutiile telefonice.

Asi dor sa nu raspundeti cu da sau nu pentru ca nu fac o statistica, sint interesant in aceeasi masura si de argumentele aduse raspunsurilor. Daca ati testat mai multe solutii de live chat care vi s-a parut mai buna ? Puteti preciza citeva plusuri si minusuri pentru solutiile alese ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)