algoritmi și predicții de e-commerce

Gravity R&D este unul dintre liderii mondiali în motoare de recomandări  şi algoritmi de predicţie bazaţi pe date istorice ale userilor. La un an de când a început colaborarea cu EMAG,  intrând astfel pe piața de e-commerce din România, Gravity R&D anunță o evoluție pozitivă ce se traduce prin creșterea ratei de conversie cu până la 30% și venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandări.

În România,  Gravity R&D este singurul furnizor care oferă un pachet complex de servicii atât pentru utilizatorii de desktop cât și pentru cei de mobil (de la box-uri de recomandări on-site, produse relevante pentru fiecare user, retarghetare personalizată, conversia și retenția userilor cu ajutorul bannerelor publicitare, newslettere personalizate, îmbunătățirea funcțiilor de search). În prezent, Gravity este o extensie a echipei eMAG de dezvoltare in-house, integrarea fiind extinsă în toate țările unde eMAG este prezent: Bulgaria, Ungaria, Polonia.

“Avem mare încredere în eficiența tehnologiei noastre și în capacitatea de a livra rezultate conform așteptărilor. Când am hotărât intrarea pe piața din România, cel mai logic pas a fost să testăm soluția noastră pentru cel mai mare jucător din piața de e-commerce. Cooperarea cu eMAG a confirmat așteptările noastre și ne dorim extinderea pe piața locală”, spune Șerban Manea, Business Development Manager Gravity România într-un comunicat de presă.

Gravity ofera soluţii de recomandare scalabile atât pentru nevoile complexe de integrare ale magazinelor online mari, precum şi varianta self-service www.recoplatform.com pentru business-urile mici şi mijlocii. Gravity are o bogată experiență internațională, lucrând de-a lungul timpului pentru companii precum dailymotion.com, grupul Allegro (allegro.pl), grupul Schibsted (fost tocmai.ro in Romania, mudah.my (Malaysia), jofogas.hu (Ungaria), avito.ma - Maroc), OLX Brazilia, jora.com, reteaua Extreme Digital (edigital.ro/hu/cz/sk).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)