Buna ziua,
Am si eu 2 intrebari legat de legea cu 10 zile in care poti returna orice produs - presupun ca multi sunt in cazul meu:

1. Dupa cum stim, legal, orice persona poate sa returne produsul comandat online in maxim 10 zile, fara vrun motiv anume.
Vreau sa deschid un magazin online si am trecut la contracte cu furnizorii - in contract apare ca eu (ca distribuitor) pot returna produsul catre furnizor in maxin 2 zile (unele in maxim 5) - dar nici unul nu vrea sa accepte sa fie tot 10 cat este legal (intre pers. fizica si pers. juridica)
In acest caz ce se intampla? Exista vreo lege in care ii pot forta sa mareasca termenul? sau e doar la buna intelegere ( - daca e asta, nici un furnizor nu face cu unul nou pe piata aceasta intelegere)
Daca intr-o saptamana 10 clienti imi intorc produsele - si eu nu le pot returna la furnizor - pai gata afacerea... Ce fac eu in cazul asta? cum ma pot apara, sa zic asa?

2. Am vazut ca foarte multi au in termeni si conditii, bla bla legat de aceasta lege, cu link catre ea - dupa care au un text EXTRA (care nu este mentionat in lege) de genul: "Produsul NU trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte" si "Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul."

Legal am voie sa pun aceste texte? Sunt "scapat" de OPC - adica pot sa ii refuz produsul si legal sa nu patesc nimic?

Presupun ca multi au dat de aceasta problema si m-ar ajuta foarte mult un raspuns/uri.

Multumes,
O zi buna

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)