episerver report

92% dintre persoanele care intra pe un site e-commerce sau pe o aplicatie de mobile nu cumpara nimic la prima lor vizita, conform unui studiu realizat de Episerver (provider global al unei platforme unice de manageriere a continutului digital, comertului si marketing-ului in cloud). Acest raport, „Reimagining Commerce”, trage un semnal de alarma in acest sens: retailerii pot rata sansa de a crea o legatura cu acesti noi clienti, deoarece se concentreaza numai pe conversie. Studiul a fost realizat pe un esantion de peste 1.100 de persoane din SUA.

45% dintre respondenti au spus ca ajung pe un site pentru prima data deoarce sunt in cautarea unui anumit produs/serviciu, 26% – ca prima vizita a fost motivata de compararea de preturi/alte variabile, peste 1 din 10 – ca se aflau in cautarea de informatii legate de magazin si doar 8% – ca prima vizita a fost motivata de intentia de a cumpara ceva.

Prin urmare, brand-urile ar trebui sa inteleaga importanta continutului relevant si captivant de-a lungul intregului traseu de cumparare al clientilor, majoritatea interactiunilor cu site-ul unui brand neterminandu-se cu plata cosului de cumparaturi. Ce a descoperit raportul, in cifre:

  • chiar si cand intra pe un site/aplicatie mobile cu intentia de a cumpara, 32% isi abandoneaza cosul adeseori sau intotdeauna
  • 98% dintre consumatori spun ca, dupa ce au intrat pe site, continutul eronat sau incomplet al acestuia i-a descurajat cand a venit vorba sa cumpere ceva
  • 59% dintre consumatori sunt interesati de o experienta de cumparaturi online personalizata, 28% spunand ca e unul dintre cele mai importante 3 criterii cand vine vorba despre o experienta digitala excelenta (iar 1 din 10 spun ca este cel mai important criteriu)
  • 35% dintre persoane cred ca brand-urile nu se pricep deloc la personalizarea experientei lor de shopping online (si doar 7% cred ca se pricep de minune la asta)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)