Kohls

Kohl’s a batut palma cu gigantul online cu sediul la Seattle, pentru o colaborare complexa. Brand-ul care vinde imbracaminte, incaltaminte, electrocasnice si decoratiuni va deschide magazine Amazon in-store in 10 dintre locatiile sale fizice din Chicago si Los Angeles, citim pe chicagotribune.com. Acestea vor avea 92 m2 si vor vinde boze Amazon Echo, tablete Fire si alte gadget-uri, iar angajatii se vor deplasa la domiciliul clientilor, pentru a le instala produsele cumparate (ideea nu e noua, Best Buy a lansat recent un program similar).

In plus, din octombrie incolo, Kohl’s va accepta retururi ale produselor cumparate online, pe Amazon.com, in 82 dintre magazinele sale offline; returul se va face gratuit pentru client si doar pentru anumite produse, in parcarile acestor magazine, unde vor exista intrari separate in acest sens. Astfel, clientii ajung la Kohl’s pentru a returna ceva achizitionat online si la plecare pot cumpara altceva offline.

Ideea nu este singulara: alta companie care nu poate invinge Amazon, asa ca a decis sa i se alature este Sears. In 2017, brand-ul a anuntat ca va vinde boxele Echo si electrocasnice Amazon in magazinele sale, iar gigantul online va comercializa in schimb electrocasnice marca Kenmore (care sunt produse de Sears).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)