Iti multumesc pentru
inscrierea la Sexy Analytics 101

Iasi, 17 mai 2018

Iti multumim pentru confirmarea abonarii la lista dedicata cursului de Google Analytics. Te rugam sa iti verifici acest email periodic, vor mai fi comunicari ce vor ajunge la tine, stiri si noutati din comert electronic. Multumim, echipa ECOMpedia

Trainingul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor si celor de nivel mediu. Sunt disponibile reduceri de grup (5+1), luati legatura cu organizatorii. Pretul difera functie de pachetul ales: 550 lei + TVA (accesul in sala de curs), 850 lei + TVA (in plus acces la cursul digital, repeti informatia de cate ori ai nevoie), 1700 lei + TVA (in plus 2 ore de consultanta in Google Anaytics in ordinea programarilor).

Numar de locuri: 20 (In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri)
Locatie: Bucuresti, Hotel Eden, Strada Sfântul Sava 1, Iași 700073 - google maps link.

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet. Notiunile predate vor incepe cu cele de dificultate joasa iar la final vor fi predate elemente mai complexe. 


Program Workshop Google Analytics - Sexy Analytics 101 (incepatori & mediu)

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.

  • 08.30 – 09.00: Primire participanti;
  • 09.00 – 10.30: modul 1: Turul interfetei si principalele rapoarte din Google Analytics;
  • 10.30 – 11.00: Coffee Break;
  • 11.00 – 12.30: modul 2: KPI-uri, Ecuatia Comertului Online, ECOM - eficienta campaniilor de online marketing, Pasii de Masurare & Digital Marketing, The Sexy Framework;
  • 12.30 – 13.30: Pranz (lunch);
  • 13.30 – 15.00: modul 3: Principalele rapoarte din e-Commerce, Segmente Avansate si Rapoarte Personalizate, introducere in Multi Channel Funnels, introducere in Attribution Modeling;
  • 15.00 – 15.30: Coffee Break;
  • 15.30 – 17.00: modul 4: Rapoarte in 5 minute pentru Manageri (cat de bine stiu sa fac SEO, usability si CRO, avem sau nu un site care vinde pe mobile, provincia converteste mai bine decat capitala, canibalizarea SEO de catre AdWords Brand Protect, relatia dintre ROI, RoAS si Margine / Profit), Exercitii, Interpretari, Intrebari;
  • 17.00 – 17.30: networking.

Despre Liviu TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online @ECOMpedia

Liviu Taloi este Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce.

Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.

Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification

Pentru orice fel de intrebari si detalii organizatorice luati legatura cu: Liviu TALOI - TRAINER, senior consultant ECOMpedia, +4 0745 289 583, liviu.taloi@ECOMpedia.ro