Dalles3_Page-16-copyCe inseamna e-commerce? Cum poti avea un magazin online de succes?Cum iti poti transforma un simplu vizitator in client fidel? Care sunt tainele pietei de e-commerce de Romania ? Piata de e-commerce din Romania este in plina crestere si pentru a te integra bine de la inceput trebuie sa stii cateva aspecte.Fie ca ai un magazin online sau urmeaza sa incepi un start-up pe aceasta piata, cursul de e-commerce te va invata si ajuta sa intelegi mai bine cum sta treaba cu magazinele online.

  Invata e-commerce de la fondatorii GPEC

Andrei Radu, CEO & Founder GPeC – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti este unul dintre profesorii cursului de e-commerce impreuna cu Raluca Radu, Co-Organizator GPeC si Marketing & Sales Director F64 . Daca ai un magazin online si vrei sa stii cum sa remediezi problemele  inainte de a te inscrii in GPEC, vino la acest curs.

Ce inveti? Despre modulele cursului si ce cuprind ele

In cadrul acestui curs vei putea sa inveti despre cum poti incepe un business(magazin online) si ce implica start-upul din punct de vedere legislativ. Pentru a avea un magazin online functional din toate punctele de vedere trebuie sa cunosti foarte bine legislatia aplicabila magazinelor online din Romania.  Cum organizezi un magazin online? Cum alegi furnizorii principali , care sunt principalele proceduri de lucru si mai ales cum alegi platforma de e-commerce.  Despre usability si bunele practici in usability,  cum se poate organiza magazinul tau online si cum sa fie usor de navigat si sa fie si raspunsul nevoilor clientilor , cu exemple concrete din experienta  GPeC de auditare a peste 1000 de magazine online din Romania.

  Dar cu promovarea online ce facem? Dar cu Analyticsul?

Cursul de e-commerce acopera si informatiile despre KPI principali in e-commerce si modul de masurare al acestora. Google Analytics – trecerea in revista a bazelor si utilizarea Google Analytics pentru masurarea principalilor KPI. In cadrul cursului despre Analytics puteti intelege cam ce mecanism are Google Analytics si ce chiar conteaza cu adevarat. Cum ne promovam? Care sunt principalele canale de promovare in e-commerce incepand de la  SEO, PPC (Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing si continuand cu social media, content marketing si video marketing pentru e-commerce, PR. Mai poti invata despre e-commerce sales funnel & e-commerce customer lifecycle. Strategii pentru fiecare faza din sales funnel pentru a converti o simpla vizita intr-un client si apoi intr-un client loial dar si despre  Mituri in e-commerce. Greseli frecvente ale magazinelor online din Romania pentru a stii ce greseli poti evita. 

Ultimele doua capitole din curs sunt ateliere practice, studii de caz pe grupe de creare a planului de afaceri si a strategiei de marketing pentru un magazin online nou de nisa iar ultimul atelier practic este despre  auditarea unui magazin online pe grupe pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare GPeC.

Invata despre e-commerce la Dalles Go si vei sti care sunt pasii spre un magazin online de succes.

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)