ing_logo Grupul financiar olandez ING vrea sa foloseasca retelele de socializare WhatsApp, Facebook, Twitter si LinkedIn pentru a permite clientilor sa transfere bani, citim pe pymnts.com. Clientii ING care au instalata aplicata mobila ING vor putea, astfel, sa genereze in cadrul acesteia un link care poate fi share-uit pe aplicatii de social media, prin SMS si prin email. Odata trimis altei persoane, link-ul e activat si o duce pe aceasta catre serviciul de plati iDeal, care ii transfera banii in cont. Un serviciu similar a fost lansat, in vara, de ABN Amro si WhatsApp.

Ideea are legatura cu o campanie menita sa transforme, in mintea consumatorilor, ING in „cea mai mobila banca din Olanda”. Campania se deruleaza in perioada 22 august – 2 octombrie si este adresata clientilor de 18 – 35 de ani, care incearca des produse noi, inaintea maselor. Iar retelele de socializare sunt canale excelente pentru a le atrage acestora atentia. ING va lansa in curand si un site european care le va permite clientilor sa isi administreze conturile bancare si sa faca transferuri de bani cu usurinta – idee excelenta pe piata din ce in ce mai competitiva a online banking-ului.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)