Am o intrebare cu privire la adaugarile prin OUG nr. 34/2014. Sunt consumator dar in compania in care lucrez si persoana desemnata in relatiile cu clientii.

In lege nu se specifica situatiile in cazul abuzurilor. Adica in cazul meu comercializez motoutilaje, clientul ar putea achizitiona produsul online, l-ar folosi intens 10 zile iar apoi conform legii are dreptul de retur, il returneaza iar apoi isi ia un alt utilaj din alt domeniu, adica prima data un motoferastrau sa isi faca bulamaci iar apoi un motoburghiu ca sa sape gropile, la valoarea precedentului.

Dupa aceasta idee clientul isi poate aranja gradina schimband produsele dupa bunul plac. Recunosc, comerciantul isi rezerva dreptul de a selecta clientii, dar totusi pentru a nu se ajunge sa refuzam clientul ce este de facut in astfel de situatii? Comerciantul este protejat de astfel de abuzuri?

As dori o parere, cum pot fi protejati comerciantii de astfel de situatii sau ce ma opreste pe mine in calitate de client sa nu abuzez de acest aspect.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)