sephora-bot

Pe Kik Messenger, una dintre cele mai populare aplicatii de messenger printre adolescentii din SUA, fenomenul de marketing al chatbots-ilor de brand (conturi automate ale brand-urilor, care comunica cu mii de utilizatori, oferindu-le informatiile cautate) a luat amploare, iar companii de retail ca H&M, Sephora, Kipling si PINK (de la Victoria’s Secret) au obtinut deja o felie din tort, scrie mobilecommercedaily.com.

Cele trei brand-uri au chatbots in aplicatia Kik (la sectiunea „fashion si beauty”, nou deschisa), care le permite utilizatorilor sa primeasca recomandari de tinute si sa descopere stiluri noi, beneficiind de o experienta imbunatatita cu ajutorul inteligentei artificiale. Kik are 200 de milioane de utilizatori inregistrati (peste o treime avand intre 16 si 24 de ani), iar peste 10 milioane dintre acestia au interactionat deja cu bots-ii de brand de la introducerea acestora, in toamna lui 2014.

„Aceasta noua lansare este cruciala atat din punctul de vedere al experientei utilizatorului, cat si din punctul de vedere al descoperirii unui brand. Adolescentii vor sa mearga la shopping cu prietenii lor, iar bots-ii din noua categoria imita exprienta sociala a cumparaturilor facute alaturi de prieteni (e ca si cand un angajat al magazinului ti-ar aduce in cabina de proba o alta pereche de jeansi)”, a transmis Jaclyn Ling, director de retail la Kik. Exista doua tipuri de bots-i: de brand si de tip concierge; bots-ii de brand ofera companiilor o legatura mai consistenta cu utilizatorii, cei de tip concierge ignora brand-urile, oferind utilizatorului informatiile cerute fara a tine cont de acestea, a mai explicat aceasta.

Inainte, utilizatorii puteau integra un bot intr-o conversatie doar mentionandu-l clar, dar acum bots-ii pot interactiona unul cu altul: poti cauta un anume tip de oja la Sephora, iar chatbot-ul concierge BeautyTube poate interveni in discutie si iti poate oferi tips-uri legate de acel produs.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)