gpec 2017

Ca in fiecare an, timp de 8 luni (din aprilie pana in noiembrie), GPeC aduce numeroase evenimente comunitatii de e-commerce si marketing online din Romania. Primele doua dintre ele sunt GPeC SUMMIT (cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din Europa Centrala si de Est) si Competitia Magazinelor Online (care, aduce, in acest an, noutati – numarul criteriilor de evaluare a website-urilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atat pentru varianta Desktop, cat si pentru varianta Mobile).

Revenind la GpeC SUMMIT, cea de-a 12-a editie, de primavara, va avea loc in perioada 16 – 18 mai 2017, la Crystal Palace Ballrooms din Bucuresti, anunta gpec.ro. GpeC reuneste elita industriei de comert online din Romania si din Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia. Printre invitatii internationali ai acestei editii se numara (foto, de la st. la dr.):

Rob-Siefker-Zappos

  • Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al retailerului online de fashion Zappos (care s-a alaturat echipei in ianuarie 2004 si conduce peste 500 de angajati), este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion la nivel global, care a fost cumparata in iulie 2009 de gigantul Amazon pentru 1,2 miliarde $; Rob va sustine un keynote de 1 ora pe scena GPeC SUMMIT, pe 16 mai („Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing”)
  • Tomi Ahonen, pe care „Forbes” l-a numit „expertul nr. 1 in mobile la nivel mondial”; a scris a 12 bestseller-uri si e detinatorul recordului in industria Telecom pentru cea mai rapid vanduta carte din istorie; a facut parte din top management-ul Nokia, iar in prezent e unul dintre cei mai cunoscuti consultanti din industria Telecom la nivel international; pe 16 mai, Tomi va sustine un keynote special ultimele tendinte in Mobile Commerce („The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality”)
  • Karl Gilis, co-fondatorul AGConsult, revine in Romania, dupa succesul prezentarii de la editia de anul trecut; pe 16 mai, Karl va sustine keynote-ul „How to Seduce Your Visitors to Buy (More)”, despre cum sa scrii continut persuasiv, psihologia preturilor, scarcity si de ce si cat de important este asa-numitul „social proof” pentru transformarea vizitatorilor in clienti

Cititi mai multe pe gpec.ro.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)