unnamed

Google are o solutie pentru analizarea tuturor datelor legate de comportamentul consumatorului modern – pentru care micro-momentele sunt definitorii (vrem sa cumparam rapid, usor, pe loc) , scrie analytics.blogspot.ro. Intr-o lume in care e greu sa analizezi cum sa trimiti mesajul potrivit consumatorului, la momentul potrivit, sa-i satisfaci nevoile si cerintele, Google a lansat Google Analytics 360 Suite – un set de date si unelte de marketing analytics, robuste si scalabile in cadrul echipelor complexe de marketing. Pornind de la intelegerea modului in care se comporta consumatorul modern, Google Analytics 360 Suite aduna informatiile necesare si transforma brand-ul care foloseste sistemul intr-unul de succes.

Echipele de marketing care folosesc platforme analytics performeaza de trei ori mai bine decat colegii lor, iar inginerii Google au simplificat uneltele marketing analytics, pentru a raspunde cerintelor echipelor de marketing, care isi doresc:

  • sa vada tot drumul parcurs de consumator online, pentur a intelege contextul in care ia acesta decizii
  • date utile, nu doar mai multe, pe care sa le poata folosi cu usurinta
  • share-uirea mai usoara a acestor data in cadrul organizatiei lor, pentru a se asigura ca tot brand-ul trage in aceeasi directie
  • oferirea de experiente interesante publicului potrivit, pentru a face brand-ul util consumatorilor

Astfel, Google Analytics 360 Suite e construit ca o platforma completa de masurare, compusa din 6 elemente (dintre care 4 sunt noi-noute) care permit share-uirea de date in cadrul fiecarei companii care foloseste sistemul:

  1. Google Audience Center 360 (beta): platforma de management a datelor (DMP) care ajuta oamenii de marketing sa-si inteleaga clientii si sa gaseasca clienti similari prin canale, device-uri si campanii diverse; ofera integrare automata cu Google si DoubleClick
  2. Google Optimize 360 (beta): ajuta oamenii de marketing sa livreze clientului experiente mai bune, oferindu-le mai multe versiuni ale site-ului lor si alegand-o apoi pe cea care le place cel mai mult fiecaruia
  3. Google Data Studio 360 (beta): creeaza rapoarte interactive, folosind tehnologie Google Docs
  4. Google Tag Manager 360: le permite celor din echipa de marketing sa ia decizii rapide si corecte, adunand simplificat informatii corecte de pe site-ul companiei
  5. Google Analytics 360 (fostul GA Premium): va fi dezvoltata n urmatoarele luni; va analiza informatii din toate punctele de contact cu clientii si va integra aceste date in reclame, pentru un marketing mai eficient
  6. Google Attribution 360 (fostul Adometry): oamenii de marketing pot analiza astfel performanta pe toate canalele, dispozitivele si sistemele, pentru a-si face treaba cat mai bine
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)