Avatarurile pot reduce retururile Fashion si mari cosurile online
Tehnologia care iti permite probarea virtuala a unei rochii (de exemplu), cu ajutorul unui avatar care are aceleasi dimensiuni corporale ca tine, te ajuta sa alegi marimea si modelul potrivit de haine, creste vanzarile si reduce retururile. De aceea, tot mai multi retaileri includ avatarurile in experienta de cumparare online, pentru a ajuta consumatorii sa aleaga odata si bine, citim pe glossy.co.
Retururile din domeniul vanzarilor cu amanuntul au crescut (in medie) cu 17% in 2021 (fata de 11% in 2020), conform unui sondaj marca National Retail Federation si Appriss Retail. Asta inseamna ca produse in valoare de peste 761 miliarde $ ajung inapoi in depozite, dand batai de cap retailerilor. In cazul produselor din nisa de Fashion, princialul movit pentru care clientii returneaza ceva este faptul ca prodsul nu le sta bine (din vina marimii sau a croielii). Daca ai sti din start cum va arata pe tine un produs vazut online, situatia ar sta altfel.
Aici intervine tehnologia si experienta interactiva a utilizarii unui avatar, care are masuratorile tale si care personalizeaza orice sesiune de shopping e-commerce. Printre companiile care creeaza astfel de tehnologii avansate se numara Reactive Reality (fondata in 2014, care a lucrat timp de 3 ani la YooxMirror AI, alaturi de Net-a-Porter) si Bods (cae a ajutat retailerul de lux online Khaite.com sa creasca durata sesiunilor online cu 93%, pentru toti utilizatorii Bods, care au vizitat – in medie – cu 5-6 pagini de produs mai mult decat utilizatorii care nu au apelat la aceste avataruri si sa creasca numarul de produse adaugate in cosurile virtuale de cumparaturi cu 11%).
Leave a reply