Canopy

In acest articol vom strabate urmatoarele:

-    3 ghiduri practice de business (în format eBook) care ajută afacerile din România să înțeleagă mai bine mediul online și oportunitățile sale.
-    Înveți în mod aplicat cum poți construi o prezență online memorabilă pentru un business, de la profilarea publicului țintă și evidențierea avantajelor competitive la utilizarea metodelor eficiente și potrivite de promovare online.
-    Abordare eficientă a mediului online, prin exerciții și studii de caz.
-    Ghidurile pot fi accesate gratuit.

 

Canopy și Smart Bill au lansat 3 ghiduri de business (eBook-uri) care ajută afacerile din România să înțeleagă mai bine mediul online și să îl fructifice pentru a obține rezultate cu investiții eficiente.

Grupate sub conceptul „Cum să facturezi mai mult și mai ușor”, ghidurile vin cu o abordare practică a oportunităților din mediul online și canalelor de promovare disponibile.


Fiecare antreprenor, om de vânzări sau specialist în marketing poate învăța în mod practic cum construiești pas cu pas o prezență online memorabilă, cum interacționezi și comunici relevant cu clienții tăi sau cum poți descoperi punctele forte pe care poți miza în lupta cu alți competitori.


Este dovedit faptul ca oamenii isi schimba tabieturile in functie de tehnologia existenta si la indemana, iar noile trenduri favorizeaza afacerile ce sunt prezente si pe Internet, fie si cu un simplu site sau o pagina de facebook.


Mai mult de atât, cititorii vor descoperi cum poți promova eficient o afacere, cu focus pe rezultate și vor primi acces la exemple de strategii aplicate de companii cu succes în mediul digital.

  •    Descoperi cum ajungi mai ușor acolo unde sunt clienții tăi.
  •    Întelegi cum îți poți întrece competiția și care sunt punctele tari pe care trebuie să mizezi.
  •    Afli mai multe despre cum poți comunica relevant clienților tăi.
  •    Descoperi cum te poți promova eficient, cu focus pe rezultate, prin Google AdWords, Remarketing, YouTube, Facebook Ads, Marketing Afiliat.
  •   Primești acces la exemple de strategii aplicate de companii cu succes în mediul digital.
  •   Înțelegi mai bine cum poți obține rezultate cu investiții
  •   Ghidurile sunt disponibile gratuit.

 

In final...Totul se va Reduce la Conversii !

conversions2  

Pentru inceput, este nevoie sa ai un site propriu, care sa arate bine, cu informatii relevante si de calitate pentru utilizatori si sa fie usor navigabil desigur.

De asemenea, e necesar si sa CONVERTEASCA intr-o forma sau alta prin diferite indemne la actiune, cum ar fi:

  • Descopera noul X
  • Alege acum !
  • Click Aici !
  • Aboneaza-te !
  • Profita de reducerea de 30%
  • Vezi detalii 
  • Cumparata acum !
  • Adauga in cos

Etc.

Un site, indiferent de specificul acestuia e necesar sa aiba 2 lucruri in minte si anume:

  • Macro-conversii (obiectivele principale de la vanzari efectiv pana la completari de formulare)
  • Micro-conversii (abonare, creeare de cont, descarcare material etc.)

 

Exercitiu !

  • Gandeste-te la minim 2-3 micro-conversii pe care le are site-ul tau.
  • Defineste minim 2-3 macro-conversii ale site-ului tau.

 

Te invit sa vezi o inregistrare referitor la cum interactioneaza un vizitator oarecare cu site-ul Canopy CLICK AICI

Daca doresti sa incepi cu ceva mai simplu, poti face analiza datelor cu ajutor Google Analytics AICI, iti faci un cont, apoi plasezi codul de tracking la tine pe site in doar 2 minute.

 

Exercitiu de implementat !

  • Cine sunt concurentii tai in momentul de fata in mediul offline si online ?
  • De ce ar cumpara cineva de la tine, si nu de la ei ?

 

Care este OFERTA Ta ?

offer

Pentru a determina corect aceasta, mai intai ai nevoie de un U.S.P. Puternic: Unique Selling Proposition, prin care sa te diferentiezi, practic sa fii unic si mai bun decat ce exista deja pe piata.

Evita exprimari de genul “suntem profesionisti” ca factor diferentiator, zau ? Cine are spune ca “noi suntem neprofesionisti”.

 

Asadar, beneficiile si factorii ce te diferentiaza e necesar sa se lege de:

  • Vechimea pe piata
  • Portofoliul de clienti
  • Colaborarile efectuate
  • Timpul de Livrare
  • Rezultatele obtinute

Etc.

 

Odata ce avem o fundatie solida cu Business-ul, este momentul pentru o promovare mai calitativa.

Beneficii rapide bine de stiut in utilizarea Google Adwords:

  • Anunturi afisate rapid
  • Platesti doar pentru clickuri
  • Poti masura si optimiza pe cuvintele dorite
  • Poti targeta in functie de mai multe criterii (varsta, sex, device folosit etc)
  • Control asupra bugetului tau

 

Exercitiu:

Inainte de a incepe sa utilizezi Adwords, gandeste-te la cel putin 10 cuvinte cheie ce le tasteaza oamenii sa gaseasca Business-ul tau? Asadar, ce este in mintea clientilor?

Cuvintele cheie gasite este necesar sa fie formate din 2, 3, 4 maxim 6 cuvinte (preferabil expresiile din 3, 4 cuvinte sunt cele mai bune)

 

Idei pe scurt despre Google Adwords de luat in considerare:

  • Indiferent de nisa de piata abordata, online-ul iti va aduce clienti daca esti perseverent si intradevar stii ce faci pe bucatica ta
  • Adwords te aduce mai aproape de oamenii ce cauta ceea ce tu oferi
  • Respecta promisiunea ce o oferi in anunturile tale 
  • Sustine conversiile pe site si indeamna la actiune oriunde este cazul.

 

Idei pe scurt de retinut si implementat despre Facebook !

  • Stabileste obiectivele clare si precise cand creezi o campanie
  • Ai in vedere sa masori campaniile intr-un mod constant si sa optimizezi rezultatele
  • Fii precis si exact cu audienta ta
  • Campaniile gandite e necesar sa fie pe termen lung pentru ca fanii sa continue sa interactioneze cu tine.

 

Despre Canopy

Marketingul Digital din cadrul Canopy are focus pe PPC, iar strategiile digitale creeate ajuta peste 50 de companii la momentul de fata.

Echipa Canopy își propune să ducă mediul digital la noi înălțimi și să facă diferența pentru fiecare business dornic să ajungă cât mai sus.

Agenția aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (AdWords, remarketing, Facebook Ads, YouTube, Linkedin Ads, Mobile Ads, etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.

 

Despre Smart Bill

smart bill

Lansat în 2007 de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan şi Mircea Căpăţînă, Smart Bill este în prezent cel mai utilizat și mai apreciat program de Facturare și Gestiune de pe piața din România, fiind utilizat de 40.000 de clienți.

În 2014, compania sibiană Intelligent IT, furnizorul programului Smart Bill, a lansat versiunea de facturare cloud, un punct important în dezvoltarea pe termen lung a brandului. Doi ani mai târziu, Smart Bill își completeaza portfoliul de servicii cloud cu opțiunea Gestiune Cloud.

În 2016, Smart Bill a beneficiat de o investiţie de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România şi Gecad Group, care au preluat printr-o operaţiune de majorare de capital peste 30% din acţiunile firmei.

 

Smart Bill se adresează unei plaje mari de clienți, de la PFA-uri, companii mici și mijlocii, și până la multinaționale, din toate domeniile de business, iar prin intermediul său se emit lunar peste 1.000.000 de facturi și se facturează peste 2 miliarde de euro anual.

 

CLICK AICI pentru a descarca ghidul 5 pasi esentiali pentru cele mai dulci roade din online !

Ghidul 2 despre canalele de promovare online care aduc rezultate il descarci AICI !

Iar pentru ghidul 3 despre 6 studii de caz pentru un business la inaltime CLICK AICI !

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)