UPS returns manager

Compania de curierat UPS a lansat in 44 de tari si teritorii – inclusiv Romania – un instrument pentru gestionarea si personalizarea retururilor care poate fi folosit in e-commerce, transmite UPS intr-un comunicat de presa citat de startupcafe.ro. Acesta este denumit UPS Returns Manager, este disponibil pentru retururile de colete domestice si intra-UE si nu necesita integrarea de noi tehnologii in sistemele IT.

UPS Returns Manager permite utilizatorului sa faca retur pentru colete UPS din orice pagina de urmarire a acestora, acesta putand printa eticheta de retur din platforma de urmarire ups.com tracking (web si mobil) si din alertele e-mail. In plus, comerciantii pot sa pre-autorizeze expedierile de retur pentru conturile dorite si au acces la informatii despre afacere si alte date despre motivele returului.

Se estimeaza ca retururile costa intre 10% – 15% din costul marfurilor vandute, iar la nivel global cumparatorii online returneaza produse in valoare de miliarde de euro/an. Potrivit unui studiu realizat de  UPS, „Pulse of the Omni-Channel Retailer 2016”, peste 50% dintre comerciantii online considera acceptarea si gestionarea retururilor drept o provocare majora si ca multi cumparatori online verifica termenii politicii de retur inainte de a cumpara ceva pe Internet.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)