224125

Recent, scriam ca, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame in 2017, 57,9%  vor merge in reclame digitale (mai mult cu 11% decat in 2016), procent din care 36,6% vor fi investiti in advertising pe dispozitive mobile (cu 27,4% mai mult decat anul trecut). Tendinta este similara si in Germania.

Site-ul emarketer.com estimeaza ca, anul acesta, in Germania, bugetele de publicitate (digitala si TV) vor creste, iar online-ul va reprezenta 30% din piata, adica 5,53 miliarde €. Digitalul va deveni, astfel, cel mai mare mediu pentru investitii publicitare din tara europeana, iar – in cadrul reclamelor online – peste jumatate (57,2%) din buget va merge spre mobile, adica 3,16 miliarde €.

Astfel, bugetele totale de publicitate vor creste in Germania cu 1,4% fata de 2016, atingand 18,44 miliarde €. Nemtii sunt un popor aducat si usor mai in varsta, factori care au influentat piata advertising-ului: ziarele au fost preferate pentru a face reclama unui produs in detrimentul online-ului, dar, in 2017, procentul de reclame din print va scadea la 24% (adica 4,47 miliarde €); TV-ul va deapsi, pentru prima data, print-ul, atingand 25,3% din buget (adica 4,67 miliarde € ).

„Piata de publicitate din Germania este extrem de echilibrata, oferind brand-urilor o varietate mare de optiuni pentru a atinge diverse publicuri-tinta. Evident, cheltuielile din advertising se vor orienta in continuare in special spre platformele digitale si dispozitivele mobile”, explica Karin von Abrams (analist principal la eMarketer).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)