Salut,

Ce functionalitati considerati a fi necesare pentru o buna organizare a segmentului b2b din postura de client?

Momentan, am urmatoarea lista:

1. Plasare comenzi cu upload de fisiere pentru transport. (awb, borderou + factura)
2. Scadentar si listing facturi cu posibilitate de download.
3. Status-uri comenzi.
4. Formular de retur.
5. Chat cu operatorii.
6. Datele financiare
7. Quickorders
8. Alerte de pret&etc, ceea ce regaseste si-n b2c.
9. Configurator de feed-uri.
10. Posibilitatea de adaugare conturi de operator pe langa cel master si separerea acceselor pe zone financiar/operational.
11. API pentru gestionarea comenzilor automat.
12. Sectiune de help.
13. Rutine pentru retailerii mici care nu folosesc feed-uri si nu investesc in zona asta, adica download intr-un xls de stoc, preturi, etc.
14. Rezervare produs si pret pentru 48h.
15. Vizualizarea documentelor de transport trimise pentru comanda.

Intrebarea ar fi: Ce lipseste din aceasta lista? Din postura de client ati fi de acord sa platiti o taxa sau ati opta pentru:

- taxa ambalare cadou
- taxa inserare materiale publicitare
- taxa aplicare scotch personalizat
- taxa ambalare personalizata (cutie noua, personalizata, nailon cu bule de protectie, etc).

Acum ma gandesc si la o zona in care sa se regaseasca materiale pentru departamentele de marketing, content etc. si un guideline pentru promovare corecta, pornind de la poze cu rezolutie mare, eventual tifate + fonturi specifice produselor + un prezentarea planului de marketing pentru produsele comercializate.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)