Am achizitionat online o masina Bosch WAW 32640EU de pe Emag- partener Flanco. Imi este adusa acasa fara ca firma de curierat sa asigure transport corespunzator(personal insuficient care sa manipuleze obiectul - adica o singura peroana trebuia sa imi livreze la usa o masina cu o greutate de 60kg). Verific partial masina si dupa achitare si plecarea curierului constat ca laterala este zgariata si infundata. Agentul de la curierat este dispus sa recunoasca ca nu am verificat masina integral(adica nu am verificat si lateralele care prezinta avarii).Cei de la Emag paseaza responsabilitatea la Flanco cu privire la solutionare. Cei de la Flanco refuza inlocuirea produsului motivand ca nu mai sunt pe stoc(falsa informatie, oferta fiind inca pe Emag disponibila!) si ca mai au cateva doar la magazinele din tara si ca fie au avarii minore, fie magazinele refuza sa le livreze in locul produsului meu de teama sa nu fie avariate la transport si returnate. Mi se refuza returul cu plata integrala a banilor. Se accepta sa preia produsul fara a mi se asigura transportul in conditii de siguranta si asta inseamna avarii in plus pe care le voi suporta din plata returului!!! Service-ul Bosch spune ca deoarece am sesizat defectul estetic in 24 de ore am dreptul la inlocuirea produsului de catre magazinul de unde am facut achizitia. Mai mult, reprezentantul Flanco ma sfatuieste sa pun masina in functiune pentru a verifica si starea de functionare, desi pe site-ul lor la politica de retur scrie ca nu se pot returna produsele utilizate. Am anuntat ca voi sesiza Protectia consumatorului. Cine trebuie sa-mi inlocuiasca masina?E-mag? Bosch?Flanco? Care sunt incalcarile legislatiei in acest caz? Va multumesc!

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)