fashion-up-click4fashion

Magazinul online de imbracaminte si accesorii FashionUP anunta, intr-un comunicat de presa, dezvoltarea afacerii in regiune prin preluarea site-ului Click4Fashion (lansat in 2015) in Romania, Bulgaria si Ungaria. Transferul s-a facut pe 1 octombrie. FashionUP va integra in strategia sa toate operatiunile din aceste tari (astfel, pe langa cele peste 50.000 de produse de pe fashionup.ro, clientii vor putea gasi si brandurile oferite de Click4Fashion) si o mare parte din echipa Click4Fashion (Mira Anghelescu, fostul CEO al Click4Fashion, va deveni COO al  FashionUP).

mira-anghelescu_click4fashion

„Inca de anul trecut, cand am demarat proiectul Click4Fashion, am planificat cu grija toti pasii, care in final ne-au adus aici. Eforturile noastre s-au concentrat atat pe dezvoltarea portofoliului de furnizori si clienti, cat si pe extinderea pe alte piete. In mai putin de un an, am reusit sa deschidem operatiuni in patru tari – Romania, Bulgaria, Slovenia si Ungaria, sa cream si consolidam o imagine pozitiva, dar si sa implementam programe orientate catre client si nevoile lui. In ultimele luni, am cautat sa identificam, atat pe piata externa, cat si pe cea interna, un partener care sa ne semene, dar care sa ne si completeze. Inca de la prima intalnire, am simtit ca FashionUP este exact ce ne dorim. In felul acesta vom tinti o piata mult mai mare, cu un portofoliu imbunatatit si stiu ca ambele echipe vor forma un nucleu de idei care vor aduce un plus in viata clientilor nostri”, a declarat Mira Anghelescu (foto).

FashionUp_AlinStanciu

„Am urmarit si apreciat inca de la inceput proiectul dezvoltat de Mira si echipa pe care aceasta a construit-o, iar consolidarea celor doua afaceri vine ca o urmare fireasca a planurilor FashionUP de a deveni unul dintre cei mai importanti jucatori regionali din segmentul e-fashion. Viziunea comuna de business, portofoliul complementar de branduri si experienta internationala a echipei Click4Fashion au fost principalele argumente strategice in favoarea acestui parteneriat. Urmeaza o perioada intensa pentru comertul online si suntem increzatori in ceea ce putem construi impreuna”, a declarat Alin Stanciu (foto, fondatorul FashionUP).

Compania isi consolideaza astfel pozitia de jucator regional important pe segmentul e-fashion. FashionUP a implinit, in 2016, 7 ani de la lansare, iar in primavara a anuntat un plan de a sustine designerii si producatorii autohtoni: un marketplace dedicat modei, celor mai noi tendinte si produselor de buna calitate. FUP Distribution, compania care opereaza magazinul online fashionup.ro, tinteste anul acesta afaceri de peste 30 milioane lei. Compania mai are operatiuni si in Bulgaria si Ungaria; in Romania, cosul de cumparaturi mediu este de 350 lei. De-a lungul timpului, site-ul a avut peste 200.000 de clienti, la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse, iar cifrele spun ca in maximum 40 de zile cei mai multi clienti plaseaza o noua comanda.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)