evomag interfata 2017

Compania evoMAG – unul dintre cele mai importante nume din industria de comert electronic autohton, care vinde peste 170.000 de produse online – anunta (intr-un comunicat de presa) 2 schimbari pe site: modificarea interfetei site-ului si introducerea posibilitatii efectuarii unei comenzi fara configurarea in prealabil a unui cont de client. Cele doua masuri fac parte pregatirea companiei pentru Black Friday 2017 si cel mai aglomerat sezon din an, care urmeaza.

Schimbarile vizeaza:

  • imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor, prin navigarea mai usoara in site – noua interfata este mai aerisita si se incarca mult mai rapid, categoriile de produse sunt mai usor de identificat (fiecare fiind reprezentata si de un simbol grafic), promotiile sunt usor identificabile la trecerea cursorului deasupra fiecarei categorii de produse, bannerele de pe homepage sunt mai atractive, produsele sunt puse mai bine in valoare (imagini mai mari, informatii despre pret, reduceri, garantii si livrare mai bine evidentiate)
  • simplificarea procesului de achizitie, care va fi mai rapid – se estimeaza ca noua optiune de plasare a comenzii va genera o crestere de peste 5% a vanzarilor si majorare a comenzilor plasate de pe dispozitive mobile

„Pentru clientii magazinelor online, timpul alocat cumparaturilor si simplitatea procesului de achizitie au fost dintotdeauna esentiale. Datorita celor doua proiecte pe care le-am implementat in site, le oferim acum o experienta de cumparare imbunatatita cu optiunea de a accesa si a urmari mai usor si mai rapid produsele pe care si le doresc”, a explicat Mihai Patrascu (CEO evoMAG.ro). Pentru a afla ce alte planuri mai are evoMAG in 2017, cititi interviul realizat recent de ECOMpedia cu CEO-ul Mihai Patrascu.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)