online_invoicing_thumbnail

Pornind de la premiza că în anul 2015 numărul plăților online pentru factura de energie electrică a crescut cu 33%, directorul general Enel Energie și Enel Energie Muntenia, Michele Grassi estimează că aproximativ 25% din totalul clienților își vor plăti facturile exclusiv online.

În luna septembrie a anului trecut, a fost lansată o nouă versiune a aplicției de self care – MyEnel Mobile App,” printre noile caracteristici menite să simplifice interacțiunea clienților cu serviciile noastre, am introdus și plata facturilor direct din aplicația pentru telefonul mobil, modulul fiind similar cu cel folosit pentru plățile prin intermediul platformei online. În ceea ce privește gradul de utilizare a soluției de plată de pe telefonul mobil, putem spune că trendul este crescător, spre exemplu, în luna februarie 2016, din MyEnel Mobile App, s-au efectuat cu 33% mai multe plăți de pe telefonul mobil, comparativ cu luna noiembrie 2015”, declară Michele Grassi.

Pentru plata online a facturii de curent Enel pune la dispoziție două variante:  secțiunea Plăți din aplicația My Enel Mobile App, disponibilă atât în Android cât și în iOS, pentru  utilizatorii de smartphone și serviciul M-Pesa oferit de Vodafone pentru clienții care nu dețin un smartphone. Totodată, directorul Enel declară că primul loc în opțiunea achitării online a facturii de energie electrică se află orașul București, urmat de Timișoara și Constanța.

„Printre strategiile de creștere se numară dezvoltarea de produse specifice pentru clienții care sunt activi în mediul online. Primul produs de acest fel este abonamentul E-Light care, pe lângă modalitatea de contractare la distanță, oferă și un preț al energiei scăzut (unul dintre cele mai mici din piață). Prețul scăzut este direct legat de folosirea modalităților cele mai eficiente de relaționare cu Enel: utilizarea contului MyEnel, pentru a evita apelurile clienților și asteptarea în Call Center sau în Punctele Enel”, mai spune Michele Grassi.

Enel oferă în prezent servicii unui numar de 2,7 milioane de clienți din trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind aproape o treime din piața locală. Dacă numarul de clienți va rămâne constant în urmatorii trei ani, înseamna că circa 675.000 de clienți vor plăti online facturile la energie.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)