Scopul este sa facem real-time marketing cross-channels

Marketerii au inceput sa se concentreze sa obtinerea de mesaje in timp real, care sa raspunda la ceea ce fac consumatorii "acum". Potrivit unui sondaj de la Asociatia de Direct Marketing (DMA), in numele Neolane, un furnizor de tehnologie de real-time marketing, 77% dintre marketerii din America de Nord, au spus ca personalizarea real-time a fost o prioritate importanta. Datele au fost colectate in aprilie 2013, dar studiul a fost publicat in luna iulie.

Desi exista o intrebare la ce insemna pentru marketeri cand vorbesc de "real-time marketing", studiul a descoperit ca definitiile sunt cristalizate in jurul unei singure idei primare "continutul dinamic si personalizat de la un capat la altul al canalelor". Consemnat de catre 43% dintre marketeri, acest raspuns a avut un avans de 30% in fata urmatoarei cea mai populara definitie.

 

Pentru moment, insa, chiar daca marketerii au inceput sa inteleaga real-time marketing-ul, este mult mai usor de valorificat pe anumite canale decat pe altele. Email-ul a fost canalul principal prin care marketerii au trimis mesaje personalizate in timp real, folosit de catre 55% dintre respondenti. Canalul web a fost urmatorul cel mai popular in raspandirea de mesaje in timp real.

In viitor, totusi, email-ul se va deplasa, oarecum, in spate ca ritm de crestere, pe masura ce marketerii se concentreaza pe alte canale de real-time messaging. Mesajele in timp real cross-channels, desi erau trimise de doar 29% dintre marketeri atunci cand a fost facut studiul, a atras cel mai mare interes pentru o viitoare implementare, la 49%. De asemenea, dispozitivele mobile vor deveni mai importante pentru marketerii real-time, cu 42% planunind sa investeasca in continuare.

Dar investitia in tehnologia care sa faca real-time marketing-ul mai automatizat si responsive este inca restransa, oarecum, indicand faptul ca marketerii s-ar putea zbate sa-si execute planurile de real-time. Mai mult de patru din zece marketeri au implementat sau au planuri sa implementeze tehnologii de real-time marketing, in timp ce 24% spun ca evalueaza oportunitatea. Totusi, o masiva treime n-are niciun plan pentru nicio fel de tehnologie de real-time.

Sursa: http://www.emarketer.com/Article/Email-Leads-Real-Time-Marketing-Channels/1010081

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)