emag marketplace

Marketplace, platforma de comerț online dezvoltată de eMAG, oferă posibilitatea ca fiecare magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar și prețurile cu condiția să le ofere clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.

 eMAG, pionierul ecommerce-ului în România, a investit în anul  2015 peste 2 milioane de euro în platforma Marketplace și a ajuns în luna februarie a acestui an la peste 1.000 de magazine partenere. Investițiile făcute de eMAG în platforma Marketplace s-au concentrat pe achiziția de hardware și pe dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere.

Pe eMAG sunt prezente 13.000 de branduri și 1.100 de categorii, care acoperă o gamă largă de produse: de la electronice și electrocasnice la jucării, produse de casă și gradină, mobilă și de la produse de îngrijire personală, cosmetice, haine și accesorii la articole sport și chiar florărie și petshop.

În portofoliul Marketplace se găsesc atât companii autohtone cât și companii internationale. Printre brandurile românești se numără F64, Mobexpert, Cărturești, Otter, Optiplaza, Flori de Lux, Mirano, Arsis, RoGroup (accesorii auto, anvelope și instalații GPL), Fares și multe altele.

 

Ce oferă eMAG Marketplace

„Fie că vorbim despre producători sau afaceri antreprenoriale, Marketplace este cel mai simplu și rapid mod prin care orice business își poate promova online produsele către cea mai mare comunitate de shopping din România. Mai mult, prin Marketplace, orice afacere își poate extinde modelul de business de la B2B la B2C", adaugă Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Marketplace este o strategie de creștere a brandului lansator având efecte pe două planuri: diversificarea experienței de cumpărare pentru clienții eMAG și dezvoltarea pieței de ecommerce în România. În prezent, comenzile realizate de clienți pentru partenerii din Marketplace reprezintă 25% din vânzările generate de platforma eMAG. Lunar, divizia Marketplace atrage, în medie, 100 de noi parteneri.

eMAG devine astfel destinația de informare și de cumpărături online preferată de români, dar și cel mai mare mall virtual din România, cu un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decât traficul cumulat, într-o lună, al celor mai mari 10 mall-uri din România.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)