Practicalecommerce.com a adunat cifre si statistici interesante intr-un articol despre starea comertului online, la nivel mondial si in SUA. Concluziile, mai jos:

  • in 2017, in SUA s-au inchis mai multe magazine offline decat in orice alt an (mai multe decat in 2008, cand a lovit criza financiara) – 6.700 pana la 1 decembrie (conform Fung Global Retail & Technology)
  • pentru a combate inchiderea locatiilor fizice, unii retaileri au apelat la „shoppingul experiential” (ofera clientilor divertisment, experiente si servicii, nu doar produse) si se axeaza mai mult pe online
  • cu toate acestea, la nivel global, e-commerce-ul a insemnat doar 10,1 % din vanzarile din retail, iar in SUA – doar 9,1%
  • in SUA, vanzarile online au crescut, in 2017, cu 15,8% YoY (atingand 452,8 miliarde $, conform eMarketer)
  • 34,5% dintre aceste vanzarile online americane au avut loc pe mobile (conform eMarketer)
  • in 2017, Amazon a dominat in continuare peisajul e-commerce, in SUA 43,5% din toate vanzarile online facandu-se pe amazon.com (cu 38% mai mult YoY, conform eMarketer)
    ecommerce 2017
  • vanzarile e-commerce de pe Amazon au insumat 196 miliarde $, pe locurile urmatoare plasandu-se eBay.com (cu 30,66 miliarde $), Walmart si Apple
  • la nivel global, cele mai cautate produse de pe Amazon sunt electronicele si computerele (conform Kenshoo), cele dintai fiind vandute in numar atat de mare in 2017 incat au strans in buzunarele companiei din Seattle un total de 8,5 miliarde $ (cu 4% mai mult YoY, conform One Click Retail)
  • in SUA, vanzarile de Sarbatori (28 octombrie – 1 ianuarie) au crescut cu 6,2% (conform First Data); vanzarile online din aceeasi perioada au crescut impresionant, cu 10,4%, iar cele din magazine fizice au crescut cu 4%
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)