giganti internet romanesc

Prezent deja pe piața online din România prin platforma coradrive.ro lansată în 2013, lanțul de hipermarketuri Cora anunță că va intra în mediul virtual printr-un magazin online unde vor fi disponibile inițial în jur de 30.000 de produse.

După ce Kaufland și-a anunțat săptămâna trecută intenția de a-și extinde vânzările pe piața online, Cora vine acum cu un comunicat prin care anunță că va deschide un magazin virtual care inițial va avea disponibile aproximativ 30.000 de produse, pentru ca până la finalul anului numărul să crească la peste 50.000.

Este o premieră pentru retailul românesc ca toate produsele din hipermarketuri să poată fi achiziționate și pe Internet. Practic, hipermarketul virtual Cora este o copie a celui clasic. Anul acesta, a29șadar, dezvoltăm acest segment, mizând pe interesul crescut al românilor pentru online, care se înscrie în tendințele europene”, declară  Philippe Lejeune, CEO Cora România.

Totodată, Cora anunță că va continua să investească în modernizarea și optimizarea rețelei de hipermarketuri, extinzând și serviciile CoraDrive  prin deschiderea a 3 noi puncte în București la magazinele la magazinele Cora Pantelimon, Cora Sun Plaza și Cora Alexandriei.

În prezent, supremația în retailul online este deținută de Carrefour, dar din ce în ce mai multe hipermarketuri își mută atenția spre acest tip de piață. Magazinul online Cora va fi disponibil începând cu luna martie. 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)