PR si Marketing Online de nisa sau cum sa te focusezi pe ceea ce iti trebuie! Daca esti un anteprenor in domeniul medical , trebuie sa te adresezi clar nisei din domeniul tau la fel si in cealelalte domenii. Secretul unei strategii de PR si Marketing Online bune este nisa. Cui ne adresam? Care este grupul tinta? Cum ajung la tinta?

Identificarea nisei

Primul pas spre a avea o strategie buna de PR si Marketing Online este identificarea nisei. Ai o afacere care comercializeaza produse de ingrijire corporala? Nisa ta sunt doamnele si domnisoarele pana la 60 de ani de exemplu, si incepi sa gandesti strategia potrivita. Ai o firma de constructii si nu stii cum sa vinzi ceea ce ai construit? Te adresezi celor care isi cauta locuinte. Important este sa vi in sprijinul/ajutorul potentialilor clienti. Ce oferi?  Pentru a identifica nisa trebuie sa raspunzi la intrebarea " ce ofer? cu ce ajuta produsul meu?" . Cand incepi planul de promovare si marketing trebuie sa ai bine delimitate categoriile de varsta, avantajele cumpararii produselor si sa fi cat mai creativ. 

Comunica altfel!

PR si Marketing Online de nisa inseamna comunicarea la un alt nivel si pe un limbaj diferentiat. Dupa ce ai identificat nisa si grupul tinta, comunicarea vine de la sine iar creativitatea este in floare. Practic avand o nisa bine stabilita jonglam cu informatiile si creativitatea.Comunicarea de nisa inseamna comunicarea focusata si sanse sa ajungi nr 1 in domeniul tau. Chiar daca ai un magazin online de produse de ingrijire corporala si mai ai inca 1000 de concurenti, important este ca tu sa faci diferenta iar comunicarea de nisa face diferenta! 

Daca la partea de PR lucrurile stau relativ simple, pentru marketing online strategia este mai ampla. In mediul online este mai simplu sa te adresezi unei nise, sa optimizezi un site pe o anumita nisa si sa iti formezi o comunitate in jurul tau. Daca ai un magazin de carti pentru copii, social media este locul unde ai o nisa gata formata si un grup tinta deoarece grupurile de pe facebook sunt din belsug si permit o astfel de comunicare.

promovare-online-social-media

Focusarea pe gasirea nisei, crearea unei strategii potrivite pentru nisa sunt primii pasi spre a ajunge unde iti doresti. Comunicarea diferentiata , gandirea unei strategii de comunicare si marketing online de nisa fac diferenta si au multe avantaje pe care anteprenorul nu le poate omite. Este dificil intr-adevar sa ajungi la client daca ai 1001 de concurenti dar nu este imposibil.

Despre Pr si Marketing Online de nisa ( cu exemple concrete, studii de caz) veti citi pe ecompedia.ro

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)