Tory Burch, H&M, Asos, Kering și alte branduri dintre cele mai mari din industrie precum și comercianți mai mici si-au trimis directorii de marketing de top la Londra,  pentru a vorbi la o conferinta WWD despre marketingul in e-tail.

Iata mai jos cele mai importante subiecte, notate pentru dumneavoastra de autorul acestui articol, Kerry Folan.

CMO-ul (chief marketing officer) Topshop, Justin Cooke, despre experienta digitala vs cea din magazin:

Cooke a spus ca abordarea sa pentru site-ul de comert electronic al Topshop a fost bazata pe recreerea experientei din magazinul fizic - caruia ii adauga umor, intriga si experiente unice. “Clientii nostri au varsta intre 15 si 25 de ani, iar ei doresc sa fie incantati si inspirati iar magazinul fizic a fost legat intotdeauna de o experienta”, a spus el. “Intri, si poti manca o inghetata, iti poti face un tatuaj...iti poti pune un piercing, iti poti aranja parul, e o intreaga experienta si acesta este lucrul pe care comertul ar trebui sa il realizeze, nu doar vanzarea.” [Mai multe aici]

Miki Berardelli de la Tory Burch despre rasplatirea clientilor de pe Facebook:

In timp ce numea Facebook un important “vehicul de achizitii pentru client”, Berardelli a evidentiat ca, “fanii nostri asteapta ceva de valoare in schimbul loialitatii lor.” Acest lucru este adesea “un obiect la un pret imbatabil pentru o zi. Nu este un orar prestabilit sau o formula. Este doar surpriza si incantare.”[Mai multe aici]

Vice-presedintele senior al Asos US, Matt Hiscock despre importanta discount-urilor oferite clientului din SUA:

“In Statele Unite, unde printre clientii Asos circa 80% sunt femei, Hiscock a spus ca evenimentele si datele anuale de shopping precum Cyber Monday sau Black Friday joaca un rol extrem de important in peisajul vanzarilor, iar cumparatorii asteapta sa fie comercializate obiecte si sa primeasca servicii bune. Ei se uita, de asemenea, la celebritati si bloggeri care ii informeaza despre stil si raspund bine la un contact simplu si amuzant pe platformele sociale. [Mai multe aici]

Liderul global pe sectorul digital al H&M, Jordan Nasser, despre cea mai mare provocare a comertului online:

“A crea ceva ce este atat inspirational dar si vandabil (shoppable).” [Mai multe aici]

CEO-ul Outnet, Stephanie Phair, despre a pune mobilul in prim plan:

Vanzarile pe mobil reprezinta circa 36% din vanzarile site-ului. “Pentru noi, mobilul nu este un canal diferit, ci doar un dispozitiv diferit,”, a spus ea, adaugand ca echipa The Outnet incepe mereu prin a “crea designul email-urilor pentru mobil mai intai, apoi lucreaza in sens invers, creand designul pentru desktop si web site.” [Mai multe aici]

Vicepresedintele senior al sectorului e-business al companiei Kering, Federico Barbieri despre de ce PPR a facut un parteneriat cu Yoox pentru a hosta buticuri online pentru sase din brandurile de lux ale firmei:

Pentru ca “comertul electronic este o afacere sangeros de scumpa.” [Mai multe aici]

Fondatorul FarFetch, José Neves, despre de ce buticurile independente conteaza in peisajul digital:

“Toate etichetele designerilor - chiar si cei mari, foarte mari - aproape invariabil le putem reface traseul inapoi catre inceputuri, la cateva magazine mici independente de moda care chiar si-au asumat riscul de a face cu adevarat ceva... Buticurile vor vedea o colectie si isi vor asuma riscuri... Ele supravietuiesc prin a fi diferite... la nivel de produs. Pentru un designer, intreaga viziune devine mult mai bine conturata, nu sunt doar niste magazine traditionale sau magazine online universale care le tin colectiile.” [Mai multe aici]

Sursa: http://racked.com/archives/2013/07/17/ecommerce-according-to-tory-burch-hm-asos-more.php
Autor: Kerry Folan

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)